  • 1. Data: 2003-01-31 19:23:11
    Temat: Placilbym karta...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Macie jakies pomysly gdzie byloby mozna wykorzystac platnosci karta?
    Oczywiscie, mam na mysli miejsca inne niz sklepy.
    Ja chetnie bym placil za tpse, kablowke, czynsz, pizze na telefon itp. Kiedy
    to bedzie mozliwe? ;) Np PizzaHut juz od kilku misiecy obiecuje wprowadzenie
    takiej mozliwosci i nic z tego nie wynika...

    Maciej

  • 2. Data: 2003-01-31 19:45:38
    Temat: Re: Placilbym karta...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > to bedzie mozliwe? ;) Np PizzaHut juz od kilku misiecy obiecuje
    wprowadzenie
    > takiej mozliwosci i nic z tego nie wynika...

    1. allegro
    2. NASK
    3. komórki

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-01-31 20:08:11
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    W USA prawie wszystko mozna zapłacic przez telefon podając numer karty.
    Nawet zadzwonić ze słuzbowego telefonu w sprawie prywatnej (podaje sie kod ,
    że to rozmowa prywatna, a nastepnie numer karty).
    Dziwi mnie, ze tam nie ma oszustw...

  • 4. Data: 2003-01-31 20:42:08
    Od: "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl>

    > Macie jakies pomysly gdzie byloby mozna wykorzystac platnosci karta?
    > Oczywiscie, mam na mysli miejsca inne niz sklepy.
    > Ja chetnie bym placil za tpse, kablowke, czynsz, pizze na telefon itp.

    Ponad rok temu placilem karta rachunki TPSA. Bylo to w sklepie z telefonami,
    nalezacym do
    TPSA. Miescil sie on w Poznaniu pod jednym dachem z ich BOK. Poniewaz do kasy byly
    ciagle
    kolejki, pozwolili na placenie rachunkow w sklepie. A w sklepie mozna bylo placic
    karta...

    Ale jak jest teraz, to nie wiem. Nie bywam juz w tamtej okolicy. Poniewaz w ogole
    likwidowali kasy w BOK, to nie sadze zeby zaplata w sklepie byla mozliwa.

    Pirxx

  • 5. Data: 2003-01-31 20:43:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > 1. allegro

    mozna
    http://www.allegro.pl/help_item.php?tid=60&item=133&
    zoom=N

    > 2. NASK

    jesli chodzi i zakup domen to mozna
    https://www.dns.pl/payment/pay.html

    > 3. komórki

    mozna. zlecenie stale obciazania karty, w plusie jednorazowe platnosci.

    Maciej

  • 6. Data: 2003-01-31 21:48:28
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in news:wdB_9.60769$xv1.829559
    @news.chello.at:

    /ciach.../

    > mozna
    > http://www.allegro.pl/help_item.php?tid=60&item=133&
    zoom=N

    Najpewniej na Allegro uregulujesz wplaty na poczet serwisu. Co do placenia za aukcje
    -
    PayU jest bardzo malo popularne wsrod sprzedajacych ( z kilku powodow).

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 7. Data: 2003-02-01 11:09:04
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..
    > Najpewniej na Allegro uregulujesz wplaty na poczet serwisu. Co do placenia
    za aukcje -
    > PayU jest bardzo malo popularne wsrod sprzedajacych ( z kilku powodow).

    hmmm.. .. a ja odnoszę wręcz przeciwne wrażenie
    we wszystkich aukcjach daję możliwość płatności PayU , wiele osób z niego
    korzysta i jestem zadowolony.
    Mam już nawet status "pewny" - więc to też daj większą wygodę

    a wpłaty na allegro reguluję tylko kartą - bez zbędnych formularzy,
    cyferek - wpisuję kwotę, przepisuję zawsze ten sam numerek z karty i
    płatność zrealizowana

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-02-01 20:11:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Macie jakies pomysly gdzie byloby mozna wykorzystac platnosci karta?

    - automaty uliczno-budynkowe wszelkiej masci
    - a ze jestem w miare na biezaco - szpitalne sklepiki :) gdzie bankomatu ni
    cholerki a gotowke lezac szybko sie wydaje ;)))
    - ogolnie wszystkie mikroplatnosci - ale na to przyjdzie nam chyba jeszcze
    troche poczekac

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-02-02 11:56:17
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 31 Jan 2003 20:43:08 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >mozna. zlecenie stale obciazania karty, w plusie jednorazowe platnosci.
    Co do tego pierwszego, to czy IDEA cos takiego umożliwia ? I jak sie
    to zlalatwia ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 10. Data: 2003-02-02 12:10:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości

    > Co do tego pierwszego, to czy IDEA cos takiego umożliwia ? I jak sie
    > to zlalatwia ?

    http://www.idea.pl/portal/map/map/optima_hw_pay?id=1
    6101

    Maciej