    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Placilbym karta...
    Date: Fri, 31 Jan 2003 19:23:11 GMT

    Macie jakies pomysly gdzie byloby mozna wykorzystac platnosci karta?
    Oczywiscie, mam na mysli miejsca inne niz sklepy.
    Ja chetnie bym placil za tpse, kablowke, czynsz, pizze na telefon itp. Kiedy
    to bedzie mozliwe? ;) Np PizzaHut juz od kilku misiecy obiecuje wprowadzenie
    takiej mozliwosci i nic z tego nie wynika...

    Maciej