eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłacenie rachunków Kartą Kredytową przelewy24, Paypal, Transakcja szczególna › Re: Płacenie rachunków Kartą Kredytową przelewy24, Paypal, Transakcja szczególna
  • Data: 2019-01-27 19:21:40
    Temat: Re: Płacenie rachunków Kartą Kredytową przelewy24, Paypal, Transakcja szczególna
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Jan 2019 11:58:20 +0100, ń <k...@t...sie> wrote:

    >BTW w przykładowo Lidlu wyskakuje, że do płacenia była użyta inna karta i proszą o
    "tamtą"
    "Tamta karta już nie istnieje, umowa z bankiem już została
    rozwiązana".

    Kiedyś w Lidlu robiłem zwrot na kartę i sprzedawczyni upewniała się
    czy to jest ta sama karta... Po czym przeprosiła: "oddaje gotówkę bo
    źle wcisnęłam".

    Więc takie ograniczenie można spokojnie obejść.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl