eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłacenie rachunków Kartą Kredytową przelewy24, Paypal, Transakcja szczególna › Re: [OT] Płacenie rachunków Kartą Kredytową przelewy24, Paypal, Transakcja szczególna
  • Data: 2019-01-29 19:55:42
    Temat: Re: [OT] Płacenie rachunków Kartą Kredytową przelewy24, Paypal, Transakcja szczególna
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2019 o 08:48, RobertS pisze:

    > redmi 5a dała mi firma, wystarczy
    >
    > ale skoro ww. takie kiepskie to co ciekawego proponujesz do 500 zł?
    > czeka mnie zakup takiego wynalazku...
    >
    > ma być dobry do gier, fotki bez znaczenia, pokemony itp...i żebym nie
    > musiał z kitaju zamawiać

    stary dobry telefon, od zaufanej albo budzącej zaufanie osoby. taki
    który nigdy nie upadł, zawsze miał etui. na serio. będziesz miał święty
    spokój do końca jego dni.
    a z chin? cokolwiek co się Tobie podoba ale sugeruje procek snapdragon
    conajmniej 650. snapdragon 625 jest porównywalny z szybszymi samsungami
    s4 (2013r) i gorszy od samsungów s5 (2014r).
    ten snap652 na promocji był za 90usd
    https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_1814506.html
    ?wid=1433363&lkid=17503804
    ToMasz