  • 31. Data: 2002-08-13 06:35:13
    Temat: Re: Placenie karta, a sprawdzanie karty przez kasjera ???
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Aug 12, 2002 at 10:21:00PM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > Gorzej jak podpis ne ma zadnej litery tylko jakis dziwny zawijas.

    I znow sie mnie czepiasz? ;-)

    --

    --w

  • 32. Data: 2002-08-13 07:21:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    http://www.faq4pbb.prv.pl
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 33. Data: 2002-08-13 07:27:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 12 Aug 2002 22:35:22 +0200, "Janek" <j...@w...pl> wrote:

    >Niestety 95% populacji (wszelakiej) to idioci i zrozumienie nowości
    >otaczającego świata przychodzi im z ogromnym trudem.

    Kiedys bym powiedzial, ze piszesz bzdury, ale odkad ma doczynienia z
    klientami to niestety tez jestem coraz blizszy podobnego twierdzenia
    (no, moze nie 95%) :-(((

    >Za własne błędy dobrze jest umieć ponosić konsekwencje - to też jest bardzo
    >trudne
    >
    >Dlatego musisz się pogodzić z tym, że prawie wszyscy Twoi klienci nie umią
    >się prawidłowo posługiwać kartą bankową. ^^^^

    Mam nadzieje, ze to tylko celowy zabieg stylistyczny ?

  • 34. Data: 2002-08-13 07:30:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 13 Aug 2002 08:35:13 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >I znow sie mnie czepiasz? ;-)

    A to Ty masz taki podpis ? :-)
    Ale na prawde jak sie ludzie czasem podpisuja (nie tylko na kartach)
    to smiech chwyta. Jakis znaczek , ktorego podrabiac mozna sie nauczyc
    w minute a w razie czego grafolog zadnego punktu zaczepienia miec nie
    bedzie.

  • 35. Data: 2002-08-13 07:32:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 13 Aug 2002 07:26:27 +0200, "Andrzej"
    <f...@p...onet.pl> wrote:

    >I mają rację. Albo podpis albo PIN.

    Co nie znaczy, ze mozna placic niepodpisana karta, autoryzujac
    transakcje PINem.
    Na wielu kartach mzona znalesc taka informacje - "not valid unless
    signed"

  • 36. Data: 2002-08-13 08:56:40
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > to smiech chwyta. Jakis znaczek , ktorego podrabiac mozna sie nauczyc
    > w minute a w razie czego grafolog zadnego punktu zaczepienia miec nie
    > bedzie.

    Najfajniejszy jaki widzialem to "M." - tylko ukrasc karte i ruszyc z nia na
    sklepy ;-)

    --
    JaKi

  • 37. Data: 2002-08-13 10:34:26
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > (no, moze nie 95%) :-(((

    Badań statystycznych nie prowadziłem.
    Liczba ta , to jedynie okreslenie typu: "zdecydowana większość"

    > Mam nadzieje, ze to tylko celowy zabieg stylistyczny ?

    PRAWIE WSZYSCY to równoważnik określenia "zdecydowana większość", 95%, itd.
    :-)

    I nie ma dla mnie istotnego znaczenia w luźnej wymianie poglądów czy
    "idiotów, dupków, tłumoków, głąbów itd." jest 51% czy 95%
    I tak uznanie co 20 człowieka za mądrego (czyli 200 milionów mądrych ludzi
    na świecie) uważam za dobry wynik.
    Sam po sobie wiem, że czasami postępuję jak idiota.

  • 38. Data: 2002-08-13 10:35:52
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I mają rację. Albo podpis albo PIN.

    Masz problem czytać ze zrozumieniem ????
    Jemu chodzi o brak podpisu NA KARCIE !!! nie na slipie

  • 39. Data: 2002-08-13 11:58:27
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > to smiech chwyta. Jakis znaczek , ktorego podrabiac mozna sie nauczyc
    > w minute a w razie czego grafolog zadnego punktu zaczepienia miec nie

    Ile krzyzyków?

    Karol

  • 40. Data: 2002-08-13 20:20:59
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 13 Aug 2002 12:34:26 +0200, "Janek" <j...@w...pl> wrote:

    >Badań statystycznych nie prowadziłem.
    >Liczba ta , to jedynie okreslenie typu: "zdecydowana większość"

    No i tu niestety sie zgodze.

    >umią

    >PRAWIE WSZYSCY to równoważnik określenia "zdecydowana większość", 95%, itd.
    >:-)

    Podreslilem slowo "umią"