    From: "Janek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Placenie karta, a sprawdzanie karty przez kasjera ???
    Date: Tue, 13 Aug 2002 12:34:26 +0200

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:6jchlu81pg21nbj3mq2mo9t3157tbtpa67@4ax.com...

    > (no, moze nie 95%) :-(((

    Badań statystycznych nie prowadziłem.
    Liczba ta , to jedynie okreslenie typu: "zdecydowana większość"

    > Mam nadzieje, ze to tylko celowy zabieg stylistyczny ?

    PRAWIE WSZYSCY to równoważnik określenia "zdecydowana większość", 95%, itd.
    :-)

    I nie ma dla mnie istotnego znaczenia w luźnej wymianie poglądów czy
    "idiotów, dupków, tłumoków, głąbów itd." jest 51% czy 95%
    I tak uznanie co 20 człowieka za mądrego (czyli 200 milionów mądrych ludzi
    na świecie) uważam za dobry wynik.
    Sam po sobie wiem, że czasami postępuję jak idiota.