  • 1. Data: 2002-08-10 19:31:23
    Temat: czy na cyprze jest CYP czy EUR-nie wiecie?
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    ktos mi zasial ziarno niepokoju, wiec pytam - nie wiecie, czy na
    cyprze jest nadal niewymienialna waluta, czy juz moze euro?

  • 2. Data: 2002-08-10 19:50:09
    Temat: Re: czy na cyprze jest CYP czy EUR-nie wiecie?
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    a jesli jest nadal CYP to jaki jest mniej wiecej jego kurs?

  • 3. Data: 2002-08-10 21:53:01
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > a jesli jest nadal CYP to jaki jest mniej wiecej jego kurs?

    Na Cyprze jest nadal CYP (chyba że się coś zmieniło w ostatnich trzech
    tygodniach). Kurs wymiany około 0.55CYP-a za 1EUR-o.

    OMS Diver

  • 4. Data: 2002-08-11 11:09:06
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    >Kurs wymiany około 0.55CYP-a za 1EUR-o.