  • 1. Data: 2002-08-10 21:34:21
    Temat: Kredyt studencki
    Od: "Radek" <r...@p...onet.pl>

    Czy ktos z grupowiczow moze mi powiedziec cos wiecej na temat kredytow
    studenckich. Chcialbym sie dowiedziec jakie warunki nalezy spelnic, aby go
    otrzymac (wiem tylko ze dochod na 1 osobe w rodzinie musi byc ponizej jakies
    wartosci) i na jakich warunkach jest przyznawany - tj. calkowita kwota
    kredytu, warunki splaty, oprocentowanie itp. Czy ktos z Was bral juz taki
    kredyt i moglby sie podzielic informacjami jak to wyglada w roznych bankach
    (ew. polecic jakis bank), bo dowiedzialem sie ze kazdy bank troche inaczej
    podchodzi do kwestii tych kredytow. Bede wdzieczny za kazda odpowiedz.
    Ciekawe linki rowniez mile widziane :-)

    Pozdrawiam
    Radek