    From: "sas" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płacenie AmEx'em w Poznaniu - mini raport :-)
    Date: Thu, 06 Nov 2003 00:02:48 +0100

    >Millennium, bo innego Amexa w zlotowkach nie ma :-)
    >Podlag operacji jes kompletny i calkiem czytelny - kiedy, gdzie i za ile.
    >Co do blokad to podana jest tylko suma wszystkich transkacji, ktore do
    >tej pory jeszcze nie zostaly zrealizowane (choc to i tak bez wiekszego
    >znacznia bo gro jest nieautoryzowanych a czesc mimo autoryzacji i tak
    >nie widnieje w blokadach. Musialbym sprawdzic dokladnie ale wydaje mi
    >sie, ze te transkacje, ktore sa "autoryzowane ale nie zablokowane" to
    >operacje w POS'ach BZWBK, ktory znany jest z tzw. 'fake auth.'. Np. dla
> [...]
    Wszystko byłoby fajnie, gdyby kartę tę akceptowało sporo punktów w swoich
    POS'ach. Tym czasem bardzo niewiele akceptuje tę kartę. Znam jeden punkt,
    który zawsze chętniej przyjmuje karte niż gotówkę, co jest rzadkością na
    naszym rynku. To adres www.doss.com.pl Tam mozna płacić nawet AMEX'em! Miłe.
    Pozdrowienia dla wszystkich "Amex-uzytkowników"
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl