  • 11. Data: 2003-06-20 07:37:36
    Temat: Re: Pilne pytanie do Tensora !!! -dodanie punktu do umowy kredytowej w KB
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A tak z ciekawosci czy mozesz napisac w ktorych punktach wg ciebie oferta
    Pekao SA jest lepsza od KB. Bo mi wydaje sie ze w zadnym.
    Jedna uwaga dotyczaca oprocentowania po 2 latach dla kredytu promocyjnego.
    WIBOR3M + marza obowiazuje dla kredytow poza promocja. Natomiast dla
    kredytow w promocji po dwoch latach obowiazuje enigmatyczna "stopa bazowa" +
    marza (dla VIP 0,5%) ale obecnie stopa bazowa wynosi 7,74%. Jednym slowem
    bardzo nieciekawie.
    Z wielka ciekawoscia przeczytalbym ich umowe kredytowa. Moze ktos kto ma u
    nich konto poprosi o wzor takiej umowy? wtedy wszystko sie wyjasni.

  • 12. Data: 2003-06-20 07:55:32
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Jedna uwaga dotyczaca oprocentowania po 2 latach dla kredytu promocyjnego.
    > WIBOR3M + marza obowiazuje dla kredytow poza promocja.

    Na stronie

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni9.xml?/sid=39/00
    1275-932071-25743

    piszą, że Wibor3M +marża obowiazuje dla kredytów wprowadzonych od 3 czerwca.
    Moim jednak zdaniem (patrz poprzedni post) oferta ta nie jest atrakcyjniejsza
    niż oferta KB.
    PS. Gdzie przeczytałeś, że Wibor3M+marża obowiązuje TYLKO poza promocją 5,55%.

    Ja też. Pozdrowienia Tensor1