  • 1. Data: 2003-06-17 19:22:31
    Temat: Bidpay pytanie ?
    Od: "rufi2" <r...@g...pl>

    Witam,

    Jestem nowy na grupie i mozliwe ze moje pytanie bedzie dziecinne ale do
    rzeczy...

    Mogłby mi ktos z grupowiczów opisac jak wyglada procedura platnosci np. za
    aukcje przez Bidpay ?
    Dokladnie chodzi mi o proces platnosci czy zapisujac sie do Bidpay otieramy
    ajkies subkonto na ktore wplacamy pieniadze a pozniej te pieniadze trafaiaja
    do odpowiedniej osoby ?

    Jak by ktos mi mogl opisac ten proces bylbym wdzieczny.

    pozdrowienia
    rufi

  • 2. Data: 2003-06-18 15:52:43
    Temat: Re: Bidpay pytanie ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 17 Jun 2003 21:22:31 +0200, "rufi2" <r...@g...pl> wrote:

    >Mogłby mi ktos z grupowiczów opisac jak wyglada procedura platnosci np. za
    >aukcje przez Bidpay ?
    Podajesz adres odbiorcy kasy, dane Twojej karty platniczej.
    Zatwierdzasz i do goscia idzie kasa (chyba musi ja odbierac gdzies w
    Western Union, a moze dostaje pod wskazany adres), ja tylko wysylalem.
    Procedura dziecinnie prosta.

    >Dokladnie chodzi mi o proces platnosci czy zapisujac sie do Bidpay otieramy
    >ajkies subkonto na ktore wplacamy pieniadze a pozniej te pieniadze trafaiaja
    >do odpowiedniej osoby ?
    To nie paypal, zadnych subkont, to tak jak przekaz pocztowy, z tym ze
    kasa pobierana jest z karty platniczej

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 3. Data: 2003-06-18 16:40:02
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote in

    /ciach.../

    > Zatwierdzasz i do goscia idzie kasa (chyba musi ja odbierac gdzies w
    > Western Union, a moze dostaje pod wskazany adres), ja tylko wysylalem.
    > Procedura dziecinnie prosta.

    Papierowy przekaz pieniezny WU jest wysylany poczta do odbiorcy.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-06-18 18:04:57
    Od: "rufi2" <r...@g...pl>

    o taka odpowiedz mi sie rozchodzilo

    wielkie dzieki;
    rufi

  • 5. Data: 2003-06-19 09:07:30
    Od: "Chinchilla" <g...@n...com.pl.no.spam>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..
    > Dentarg <d...@i...com> wrote in
    >
    > /ciach.../

    > Papierowy przekaz pieniezny WU jest wysylany poczta do odbiorcy.

    papierowy czek
    w polsce do zrealizowania tylko w banku ;) (jak sie uda bez inkaso ;)

    Chinchilla