  • 91. Data: 2005-04-06 20:38:22
    Temat: Re: Pištek
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > No cóż. Współczuję twoim znajomym. Okazujesz w ten sposób, że masz ich
    > głęboko w dupie.

    To akurat jest pierdolenie bez sensu. Dla nich duzo wazniejsze jest to,
    ze przyszedlem, niz to, ze siedzialem z nimi w kosciele.

    Bartol

  • 92. Data: 2005-04-06 20:44:37
    Temat: Re: Piątek
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 06 Apr 2005 22:38:22 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >To akurat jest pierdolenie bez sensu. Dla nich duzo wazniejsze jest to,
    >ze przyszedlem, niz to, ze siedzialem z nimi w kosciele.

    Jasne, z pewnością byliby wniebowzięci, gdyby brali ślub w pustym
    kościele, a wszyscy czekali przy wyjściu.

    G.

  • 93. Data: 2005-04-06 20:58:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Jasne, z pewnością byliby wniebowzięci, gdyby brali ślub w pustym
    > kościele, a wszyscy czekali przy wyjściu.

    To, ze biora slub koscielny to ich wybor i sprawa pomiedzy nimi i bogiem.

    Bartol

  • 94. Data: 2005-04-07 08:13:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. said the following On 2005-04-06 21:38:

    > No to się wczuj, wesprzyj i osłoń by nie rozszarpali ;-)
    >
    > Filozofia hedonistyczna ma parę tysięcy lat,
    > kto powiedział że jest głupia?
    > Ale też nie ma powodu bym się musiał z nią zgadzać.

    Ale dlaczego hedonistyczna ? Myślę, że zbyt dosłownie zostało odczytane
    słowo "przyjemność". (Co zresztą później napisał.) Wydawało mi się dość
    oczywiste, ze nie chodzi (tylko) o "wino kobiety i śpiew" a o coś trochę
    bardziej "subtelnego", być może nawet nieświadomego.
    KJ

  • 95. Data: 2005-04-07 08:45:03
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

> [...]
    > oczywiste, ze nie chodzi (tylko) o "wino kobiety i śpiew" a o coś trochę
    > bardziej "subtelnego", być może nawet nieświadomego.

    Dokladnie. Dzieki.

    Bartol

  • 96. Data: 2005-04-07 21:59:29
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dokladnie. Dzieki.

    Może od definicji przyjemności należało zacząć...
    Pozwolę sobie jednak już bardziej nie wgłebiać
    w niuanse neurohedobartolonizmu ;-)
    tudzież subtelnych, nieświadomych odczuć świadomej części życia
    i oddam się zadumie, zwłaszcza że pora ku temu sposobna ...

  • 97. Data: 2005-04-07 22:02:14
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 7 Apr 2005 23:59:29 +0200,
    osoba podpisana: S.T. <n...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > tudzież subtelnych, nieświadomych odczuć świadomej części życia
    > i oddam się zadumie, zwłaszcza że pora ku temu sposobna ...

    Dalej nic nie chcesz zrozumieć. Trudno. Ja się w tym wątku juz udzielał
    nie będę.
    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 98. Data: 2005-04-08 18:22:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik S.T. napisał:

> [...]
    > tudzież subtelnych, nieświadomych odczuć świadomej części życia
    > i oddam się zadumie, zwłaszcza że pora ku temu sposobna ...

    Zaduma, zadumą, ale do swobodnych dywagacji intelektualnych to chyba
    jednak nie jestes zdolny.

    Bartol

  • 99. Data: 2005-04-09 16:17:01
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Zaduma, zadumą, ale do swobodnych dywagacji intelektualnych to chyba
    > jednak nie jestes zdolny.

    Napisał Bartol po tym, jak z jego tezy
    "jedynym motorem kierujacym poczynaniami czlowieka
    jest osiaganie przyjemnosci", pozostało już tylko
    "coś "subtelnego", być może nawet nieświadomego."
    To chyba dobrze, że nie jestem zdolny,
    bo gdybym był, to by nie pozostało z niej nawet tyle ...

  • 100. Data: 2005-04-09 17:13:10
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    S.T. wrote:

> [...]
    > "coś "subtelnego", być może nawet nieświadomego."
    > To chyba dobrze, że nie jestem zdolny,
    > bo gdybym był, to by nie pozostało z niej nawet tyle ...

    transformując dalej można by dojść do takich wyników: "każdemu świadomemu
    działaniu można przypisać (w niektórych przypadkach post factum) jakiś cel,
    zamierzenie"

    trainer