    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))
    Date: Tue, 11 May 2010 22:09:13 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Hmmm, drap, drap, chrząk, chrząk... ...podmiot liryczny tego wiersza wydaje
    > się być wyraźnie zainspirowany dawnymi hasłami  propagandystów prlowskich,
    > chrząk, chrząk, drap, dram, ehm, ehm.
    >
    > Głosuj na Bronka, popieraj Tuska,
    > Będziesz parobkiem u Niemca i Ruska.

    myślę Dominik, że tak naprawdę, gdyby oddac włądzę twoim idolom to po jakimś
    czasie szczytem marzeń każdego byłoby zapierdzielanie na saksach u Niemców...
    szkoda że tego już nigdy nie sprawdzimy... a te wszystkie hasełka o pustych
    lodówkach. o tych niemcach co tylko czyhają by z nas zrobic niewolników, o
    Polsce solidarnej to czysta gebelsowizna... to było takie wredne kopanie
    głębokiego rowu w poprzek Polski... Teraz podobno Jarek chce ten rów
    zasypywac... ale to tylko taka mała dygresja, tak naprawdę teraz to już mam to
    gdzieś...