  • 1. Data: 2010-05-11 19:30:34
    Temat: PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    sam wymyśliłem he he...

  • 2. Data: 2010-05-11 19:38:32
    Temat: Re: PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Hmmm, drap, drap, chrząk, chrząk... ...podmiot liryczny tego wiersza wydaje
    się być wyraźnie zainspirowany dawnymi hasłami propagandystów prlowskich,
    chrząk, chrząk, drap, dram, ehm, ehm.

    Głosuj na Bronka, popieraj Tuska,
    Będziesz parobkiem u Niemca i Ruska.

  • 3. Data: 2010-05-11 19:43:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > sam wymyśliłem he he...

    Podaj jakieś argumenty inne niż płodność.

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-05-11 19:46:18
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >

    >  Podaj jakieś argumenty inne niż płodność.
    >
    > --
    > marfi

    argumentów brak... dlatego że jestem już mentalnie na emigracji wewnętrznej i
    olewam politykę i wybory... będę sobie to oglądał jak walkę Pudziana.... a
    jeżeli już pójdę zagłosowac, to na Jarka, poważnie mówię... nie lubię go ale
    należy mu się coś za te kopy jakie od losu dostał... ale na pewno nie będzie to
    żaden obywatelski obowiązek... mam gdzieś obywatelskie obowiązki, wystarczy mi
    że zapłącę podatki...

  • 5. Data: 2010-05-11 19:48:29
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydaje się być wyraźnie zainspirowany dawnymi hasłami propagandystów
    > prlowskich, chrząk, chrząk, drap, dram, ehm, ehm.

    Hehe, wolny jak kaszanka w sklepie ;)

  • 6. Data: 2010-05-11 19:55:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > będzie to
    > żaden obywatelski obowiązek... mam gdzieś obywatelskie obowiązki,

    Dziwnie mi brzmi to co piszesz... niby blisko ale i daleko.

    --
    marfi

  • 7. Data: 2010-05-11 19:58:47
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    >  Dziwnie mi brzmi to co piszesz... niby blisko ale i daleko.
    >
    > --
    > marfi

    czy uważasz, że powinienem się tym przejąc? ...

  • 8. Data: 2010-05-11 20:09:13
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > się być wyraźnie zainspirowany dawnymi hasłami  propagandystów prlowskich,

    myślę Dominik, że tak naprawdę, gdyby oddac włądzę twoim idolom to po jakimś
    czasie szczytem marzeń każdego byłoby zapierdzielanie na saksach u Niemców...
    szkoda że tego już nigdy nie sprawdzimy... a te wszystkie hasełka o pustych
    lodówkach. o tych niemcach co tylko czyhają by z nas zrobic niewolników, o
    Polsce solidarnej to czysta gebelsowizna... to było takie wredne kopanie
    głębokiego rowu w poprzek Polski... Teraz podobno Jarek chce ten rów
    zasypywac... ale to tylko taka mała dygresja, tak naprawdę teraz to już mam to
    gdzieś...

  • 9. Data: 2010-05-11 20:09:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > czy uważasz, że powinienem się tym przejąc? ...

    Szczerze i bez agitacji?
    Bez urazy ale mam to gdzieś :)

    --
    marfi