  • 1. Data: 2002-08-03 18:20:25
    Temat: Pezlew przez telefon w Citi
    Od: "feder" <f...@p...onet.pl>

    Tak z ciekawości: Jak sie zlece przelewy przez telefon w Citi? Wklepuje się
    na klawiaturze numer konta po trzy razy w celu weryfikacji poprawności i jak
    się potem podaje dane właściciela rachunku? Czy istnieje możliwość
    otrzymania potwierdzenia wykonania takiego przelewu?
    TIA
    PF

  • 2. Data: 2002-08-03 18:23:26
    Temat: Re: Pezlew przez telefon w Citi
    Od: "feder" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "feder" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się potem podaje dane właściciela rachunku? Czy istnieje możliwość
    > otrzymania potwierdzenia wykonania takiego przelewu?

    Jeszcze jedno - co się stanie, jeżeli poda się pełny numer konta w
    formacie IBAN - bez obciecia pierwszych cyfr? ZOstanie automatycznie
    odrzucony jako błędny, czy trzeba czekać na weryfikację? Jeżeli tak, to jak
    długo?

  • 3. Data: 2002-08-03 19:53:48
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik wrote:
    > Tak z ciekawości: Jak sie zlece przelewy przez telefon w Citi?

    Poprzez interfejs dzwiekowo-klawiaturowy zwany niedysponentem

    M.

  • 4. Data: 2002-08-04 06:22:17
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl>

    W artykule <aihcs8$a9n$1@news.tpi.pl> Maciej Bebenek napisał(a):

    > Poprzez interfejs dzwiekowo-klawiaturowy zwany niedysponentem
    >
    > M.

    Jesli mnie pamiec nie myli, mozna tez zdefiniowac przelew w Citiphone
    (dane odbiorcy) a potem wykonywac juz przez IVRa.

    Pieta.

  • 5. Data: 2002-08-04 13:16:11
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > się potem podaje dane właściciela rachunku? Czy istnieje możliwość
    > otrzymania potwierdzenia wykonania takiego przelewu?

    Definiujesz go przez CitiPana/Pania, pozniej mozesz wykonac go automatycznie
    (nie testowalem tego) lub znowu u CitiPana.

    Jak najbardziej - prosisz o przyslanie potwierdzenia (list zwykly - w czasie
    ok tygodnia, lub mozesz podejsc do najblizszego oddzialu i poprosic o
    wydrukowanie potwierdzenia.)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-08-04 13:41:36
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Jesli mnie pamiec nie myli, mozna tez zdefiniowac przelew w Citiphone
    > (dane odbiorcy) a potem wykonywac juz przez IVRa.

    Ale pytanie dotyczylo zdefiniowania, nie realizacji.

    M.

  • 7. Data: 2002-08-06 00:58:14
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl>

    W artykule <aijau2$ceo$1@news2.tpi.pl> Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ale pytanie dotyczylo zdefiniowania, nie realizacji.

    Moze, ale slowo 'zlece' daje sie interpretowac i tak i tak.

    Pieta.