  • 1. Data: 2002-08-03 10:08:33
    Temat: pytanie o lokaty
    Od: "Beata P." <b...@s...net>

    co jest bardziej korzystne lokata w mbanku na 7,6% naliczane co 3 miesiace
    czy netKombo w LG na 8,2% ale naliczane po 6 miesiacach
    jak to jest z netKombo: jezeli mam kilka wlat o roznym stazu i chce wyplacic
    to z ktorej brane jest w pierwszej kolejnosci, tej o najdluzszym czy
    najkrotszym stazu?

  • 2. Data: 2002-08-03 10:49:07
    Temat: Re: pytanie o lokaty
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > co jest bardziej korzystne lokata w mbanku na 7,6% naliczane co 3 miesiace
    > czy netKombo w LG na 8,2% ale naliczane po 6 miesiacach

    Niestety nie masz zadnej gwarancji, ze oprocentowanie nie zostanie
    zmniejszone w miedzyczasie. Ostatnio obnizyl VW Bank i Lukas. A diabli
    wiedza co bedzie za pol roku - czy nie pojda w dol jeszcze ;)

  • 3. Data: 2002-08-06 07:13:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Beata P. wrote:

    > co jest bardziej korzystne lokata w mbanku na 7,6% naliczane co 3
    > miesiace czy netKombo w LG na 8,2% ale naliczane po 6 miesiacach
    netKombo (efektywnie LG 8,37%, mB 7,82%)
    netKombo zerwane po 3m 8,02%
    ponadto mB zerwane kiedykolwiek przed terminem zdecydowanie mniej
    korzystne

    > jak to jest z netKombo: jezeli mam kilka wlat o roznym stazu i chce
    > wyplacic to z ktorej brane jest w pierwszej kolejnosci, tej o
    > najdluzszym czy najkrotszym stazu?
    nakrótszym