  • Data: 2002-11-08 00:37:54
    Temat: Re: Personal banking
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem tematem o tyle zainteresowany, że mam dość takiego modelu obsługi,
    że
    > pracownik banku nie czuje się zobowiązany (nie leży to w zakresie jego
    > obowiązków i/lub nie jest umocowany) do pilotowania sprawy od początku do
    > końca.

    No to jest wlasnie chyba nowa usluga na naszym rynku :) Cos posredniego
    pomiedzy zwyklym rynkiem masowym a profesjonalnym private bankingiem.
    Pamietajmy, ze pbb jest dosc specyficzna i niereprezentatywna grupa. Dla
    wielu osob przeskok z masowki do takiego personal banking - to lizniecie
    swiata luksusu i szczyt marzen (bo o lepszym traktowaniu pewnie nie wiedza).
    A dla banku - same korzysci - pracownik jest troche lepiej przygotowany, ale
    nie musi juz byc omnibusem itp., itd.