  • Data: 2002-11-07 22:52:29
    Temat: Personal banking
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > BRE - jak dla mnie wymyslil cos super - jednak dalej w moim odczuciu -
    > wolalbym byc w Fortisie nizli Multi. (no nie kazcie mi wybiegac dalej - bo
    > sumie wyobraznie to ja mam duza ;)))

    No dobrze, jak już przedyskutowaliśmy BRE i Fortisa (oraz naskórkowo Citi i
    Pekao) to może warto pociągnąć ten temat (personal banking)?

    ING oferuje Konto VIP z dedykowanym opiekunem.
    Co sądzicie o ich ofercie?

    A co z innymi ofertami konkutencyjnymi wobec Fortisa/Pekao/Multi/ING?

    Jestem tematem o tyle zainteresowany, że mam dość takiego modelu obsługi, że
    pracownik banku nie czuje się zobowiązany (nie leży to w zakresie jego
    obowiązków i/lub nie jest umocowany) do pilotowania sprawy od początku do
    końca.