  • 1. Data: 2002-04-04 07:43:36
    Temat: Pekao zaczyna dbać ??? [b. długie]
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Za górami za lasami ... itd ...słowem od niepamiętnych czasów mam konto w
    Pekao S.A. Jednak ostatnio zauważyłam że bank ten przez większość z nas
    znienawidzony (a przeze mnie traktowany jako zło konieczne posiadania
    tradycyjnego marmurka) zaczyna interesować sie swoimi klientami. Ja rozumiem
    że nie robią tego bezinteresownie - bo jeśli namówią klienta na dodatkowe
    usługi (a co za tym idzie na opłaty) to dla nich lepiej. Od mniej więcej
    trzech lat mam niestety :-( wpływy na konto na tym samym poziomie. Dwa lata
    temu potrzebowałam maksymalnego limitu debetu - więc przekwalifikowałam
    eurokonto na eurokonto plus. Potem (jakiś rok temu) zadzwoniła pani z banku
    oferując coś tam (generalnie swoje usługi jako doradcy), ale że do szczęścia
    mi to nie było potrzebne "spuściłam" bank i panią (oczywiscie b. grzecznie).
    Nie dalej jak wczoraj ten sam bank zaskoczył mnie pozytywnie (wyjątkowe, nie
    ?) i znowu zadzwoniła jakaś miła pani proponując przekwalifikowanie konta na
    VIP'a wyliczając ile to mniej za limit debetu zapłacę i jakie to usługi będę
    miała za darmo płacąc o 4 zł więcej za obsługe konta. Powiem szczerze że ja
    nie zawracałam sobie głowy i tak tymi ich wszystkimi opłatami bo nie mam na
    to czasu ani chęci - ale to rzeczywiście jest opłacalne w moim przypadku.
    Taka dbałość o klienta zaczyna mi sie podobać. Żadne VIP'y mnie nie rajcują,
    ale kalkulacja dowodzi niezbicie że suma sumarum będę płaciła mniej. To
    chyba jeden z nielicznych post'ów na tej grupie wyrażający się pozytywnie o
    w/w banku - ale ja zaczynam wierzyć że cos tam drgnęło ...oby do przodu,
    prawda ?

    Pozdroofka

  • 2. Data: 2002-04-04 08:14:37
    Temat: Re: Pekao zaczyna dbać ??? [b. długie]
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > w/w banku - ale ja zaczynam wierzyć że cos tam drgnęło ...oby do przodu,

    ja też mówię że to najlepszy bank

  • 3. Data: 2002-04-04 08:21:04
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > ja też mówię że to najlepszy bank

    A ja mówię, że najlepszy jest Citi ;)))

    No, to huzia! Teraz się zacznie...

    MaciejK

    P.S. Oooops... Mamy dziś 4.04. To ja odszczekuję: hau hau hau

  • 4. Data: 2002-04-04 08:51:51
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Za górami za lasami ... itd ...słowem od niepamiętnych czasów mam konto w
    [ciach]

    Kiedys chcialem zaplacic za studia. Poszedlem do PEKAO i poprosilem o wplate
    gotowkowa na rachunek Uniwersytetu tez w PEKAO. W czesci bankow jest
    darmowy. Powiedziano mi, ze zaplace 0,5% od kwoty. Potem gdy sie
    bulwersowalem na grupie ktos mi powiedzial, ze to dlatego, iz obracam
    gotowka, pani w okienku zajeta jest itp itd brednie. Wiec zrobilem inaczej.
    Poszedlem do banku, zalozylem avista (darmo wszystko), poszedlem do kasy,
    kazalem wplacic na konto kase na studia i jednoczesnie zlecilem przelew na
    konto Uniwersytetu. Rzecz jasna bank mial jakies 3x wiecej pracy. Konto mam
    do dzis - 0zl stan, ale niech sobie bedzie. Zaplacilem prowizji 3zl. Podobny
    manewr ostatnio zastosowal moj ojciec - placil za auto 40.000zl, wiec
    zamiast 200zl (teoria, bo kto by tyle dal - p. Wojtek???) zaplacil 3zl.

    Ostatnio jak bylem to juz uslyszalem, ze nie ma prowizji jak chce wlacic na
    konto Uniwersytetu.

    Pisze o tym, bo uwazam, ze z PEKAO mozna sie dogadac. Nie mowie, ze to
    superbank, ale jak sie chce to sie moze.

    pzdr
    P.S>
    A tak nawiasem mowiac to gdy moi rodzice zamykali eurokonto i otworzyli
    sobie avista, to udalo im sie je zamknac cos tak po... pol roku. Ale za
    prowadzenie nie brali. Mnie zas tak po 9 miesiacach od zamkniecia eurokonta
    przyslali maestro do niego. Ciekawe czy dziala :-)

  • 5. Data: 2002-04-04 09:31:31
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Kasia <K...@e...pl> wrote:
> [...]
    > w/w banku - ale ja zaczynam wierzyć że cos tam drgnęło ...oby do przodu,

    jakbyś miała konto w V oddziale w Warszawie, to byś miała jeszcze lepsze
    wrażenie - saldo w teleserwisie całą dobę, aktualne saldo w bankomacie,
    wyciągi ze szczególami (nawet lokalizacja bankomatu).

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 6. Data: 2002-04-04 13:22:26
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    hmmmm, o czym Ty piszesz, takie rzeczy w normalnych bankach sa od niemal 3
    lat.
    A ja i tak nie lubie tego banku...

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:a8h6hj$9eh$1@news.onet.pl...