    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao zaczyna dbać ??? [b. długie]
    Date: Thu, 4 Apr 2002 10:51:51 +0200

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:a8h042$a6d$1@news.tpi.pl...
    > Za górami za lasami ... itd ...słowem od niepamiętnych czasów mam konto w
    [ciach]

    Kiedys chcialem zaplacic za studia. Poszedlem do PEKAO i poprosilem o wplate
    gotowkowa na rachunek Uniwersytetu tez w PEKAO. W czesci bankow jest
    darmowy. Powiedziano mi, ze zaplace 0,5% od kwoty. Potem gdy sie
    bulwersowalem na grupie ktos mi powiedzial, ze to dlatego, iz obracam
    gotowka, pani w okienku zajeta jest itp itd brednie. Wiec zrobilem inaczej.
    Poszedlem do banku, zalozylem avista (darmo wszystko), poszedlem do kasy,
    kazalem wplacic na konto kase na studia i jednoczesnie zlecilem przelew na
    konto Uniwersytetu. Rzecz jasna bank mial jakies 3x wiecej pracy. Konto mam
    do dzis - 0zl stan, ale niech sobie bedzie. Zaplacilem prowizji 3zl. Podobny
    manewr ostatnio zastosowal moj ojciec - placil za auto 40.000zl, wiec
    zamiast 200zl (teoria, bo kto by tyle dal - p. Wojtek???) zaplacil 3zl.

    Ostatnio jak bylem to juz uslyszalem, ze nie ma prowizji jak chce wlacic na
    konto Uniwersytetu.

    Pisze o tym, bo uwazam, ze z PEKAO mozna sie dogadac. Nie mowie, ze to
    superbank, ale jak sie chce to sie moze.

    pzdr
    P.S>
    A tak nawiasem mowiac to gdy moi rodzice zamykali eurokonto i otworzyli
    sobie avista, to udalo im sie je zamknac cos tak po... pol roku. Ale za
    prowadzenie nie brali. Mnie zas tak po 9 miesiacach od zamkniecia eurokonta
    przyslali maestro do niego. Ciekawe czy dziala :-)