  • 31. Data: 2011-03-01 08:01:17
    Temat: Re: Pekao - próba włamu czy pomyłka?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > To lecimy to liczbach ze zbioru zawierającego 10 mln czy numerach
    > klientów? Napisałem, że się czepiam. EOT.

    Ktoś tu pisał o kiepskiej komunikacji :)
    KJ

    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 32. Data: 2011-03-01 09:09:29
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek wrote:

    > i kto taki długi monolog będzie czytał?

    Człowieku, nie wszyscy są z "pokolenia MTV" !
    To, że jeden nie potrafi skupić uwagi na wiadomości radiowej/TV
    dłuższej niż 30 sekund, czy przeczytać ze zrozumieniem więcej niż
    dwa akapity, nie oznacza, że wszyscy tak mają...
    Ale jak chcesz tylko do takich docierać - Twój wybór.

    witrak()

  • 33. Data: 2011-03-01 09:14:59
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Kamil Jońca wrote:

    > Ktoś tu pisał o kiepskiej komunikacji :)
    > KJ

    Ale o ile pamiętam xbartx rzeczywiście pytał, jak "lecieć" po
    numerach - o kolejnych liczbach nie było mowy, co - zważywszy, że
    wypełnienie numerami kont przestrzeni numerów jest na początku
    bardzo niskie (w najlepszym razie parę procent) - w pratyce
    oznacza, że trzeba wystukać tysiące jeśli nie dziesiątki tysięcy
    numerków, żeby trafić parę kont.

    witrak()

  • 34. Data: 2011-03-01 09:16:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    [...]
    > Człowieku, nie wszyscy są z "pokolenia MTV" !

    Powiedział człowiek cytujący (podobnie jak poprzednik) cały długi post.
    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 35. Data: 2011-03-01 09:22:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    [...]

> [...]
    > bardzo niskie (w najlepszym razie parę procent) - w pratyce
    > oznacza, że trzeba wystukać tysiące jeśli nie dziesiątki tysięcy

    "Wystukać"?
    Sądzisz, że ktoś to ręcznie robi?

    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 36. Data: 2011-03-01 09:43:50
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Kamil Jońca wrote:
    > "witrak()" <w...@h...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > "Wystukać"?
    > Sądzisz, że ktoś to ręcznie robi?

    Kto ?!?

    Cracker ? Nie będzie się zajmował bezskuteczną działanością.
    Ktoś na tyle tępy, żeby to robić komuś na złość - a skąd taki
    będzie się znał na pisaniu kodu ?
    Fachowiec w chwili wkurzenia ? Zanim skończy pisać to mu przejdzie.

    Pamiętam, że jak mi ktoś w VW w taki sposób zablokował konto i
    musiałem czekać do rana (infolinia jest do 20), to też prawie się
    zabrałem do tego, ale szybko mi przeszło - i słusznie bo rok czy
    dwa później niechcący sam zrobiłem takie 3 próby z blędnym numerem
    konta, więc być może komuś zablokowałem.

    Więc kto ?

    witrak()

  • 37. Data: 2011-03-01 10:02:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    [...]

    > Kto ?!?
    >
    > Cracker ? Nie będzie się zajmował bezskuteczną działanością.

    Nie mam zielonego pojęcia "kto". Jednak fakt, że nie możemy wyobrazić
    sobie scenariusza ataku, nie znaczy, że "na pewno" nie da się go zrobić.

    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 38. Data: 2011-03-01 10:33:36
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl>

    > Niechby nawet 1 na 1000, a do czego zmierzasz?

    Po klientach miało być

  • 39. Data: 2011-03-01 10:52:30
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Kamil Jońca wrote:
    > "witrak()" <w...@h...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Nie mam zielonego pojęcia "kto". Jednak fakt, że nie możemy wyobrazić
    > sobie scenariusza ataku, nie znaczy, że "na pewno" nie da się go zrobić.

    Zrobić się da, bo to już ustaliliśmy. Problem: po co ?

    Dyskutujemy o konkretnym rodzaju "ataku", więc nie mamy sobie co
    wyobrażać. Takiego "ataku" nie ma sensu przeprowadzać - chyba,
    żeby było to DDoS na infolinię :-)

    witrak()

  • 40. Data: 2011-03-01 11:01:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    > Kamil Jońca wrote:
    [...]

    > Zrobić się da, bo to już ustaliliśmy. Problem: po co ?
    >
    > Dyskutujemy o konkretnym rodzaju "ataku", więc nie mamy sobie co
    > wyobrażać. Takiego "ataku" nie ma sensu przeprowadzać - chyba,
    > żeby było to DDoS na infolinię :-)

    ALbo coś innego, czego nie potrafimy sobie wyobrazić. Nie, nie chce mi
    się nad tym zastanawiać.
    Dla mnie EOT; nie sądzę, żebym przekonał człowieka, który już wie jak ma
    wyglądać atak, i żadnego innego scenariusza nie dopuszcza.

    KJ

    I used to think that the brain was the most wonderful organ in
    my body. Then I realized who was telling me this.
    -- Emo Phillips