  • 1. Data: 2011-02-25 12:51:36
    Temat: optymistycznie :)
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    Z blogu R.Gwiazdowskiego:

    <http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent
    =1&id=908>
    - - -
    Mam nieodparte wrażenie, że przydałby się czteroletni ,,urlop" dla PO, bo
    się chyba ,,wypalili". Problemem jest tylko to, że wszyscy oni jacyś tacy
    ,,wypaleni". Ale skoro w Belgii nie ma już rządu od ponad 250 dni, to
    może i my damy sobie radę???
    - - -

    ... a ode mnie:
    Mam pomysł, wniosek racjonalizatorski dla prawie najlepszego ministra
    finansów:
    Trzeba ogłosić nabór do "brygad tygrysa". Brygady, po zarejestrowaniu
    się w MinFin będą mogły rabować kogo-popadnie na dowolne kwoty pod
    warunkiem odprowadzenia 50% panu Vincentowi. Wszystko będzie legalne,
    oczywiście. Niczym nie będzie się wyróżniać od innych jego działań.
    Aha - 1% dla mnie, za pomysł!

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2011-02-25 13:18:37
    Temat: Re: optymistycznie :)
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Maruda napisał:

> [...]
    > warunkiem odprowadzenia 50% panu Vincentowi. Wszystko będzie legalne,
    > oczywiście. Niczym nie będzie się wyróżniać od innych jego działań.

    Spóźniłes się z tym pomysłem, to już się dzieje od dawna i nazywa się
    podatki: vat, dochodowy i zus to własnie około 50 %.

  • 3. Data: 2011-02-25 15:19:25
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    Użytkownik Maruda napisał:

> [...]

    Spóźniłes się z tym pomysłem, to już się dzieje od dawna i nazywa się
    podatki: vat, dochodowy i zus to własnie około 50 %.

    Zle liczysz -to okolo 80% jesli sie wezmie ZUS oraz to ze np vat jest
    liczony od akcyzy(lub odwrotnie?)w paliwie czyli podatek od podatku...

    Przemek
    ps domyslam sie ze 50% przyjales schematycznie z tego ze u nas dzien
    wolnosci podatkowej wypada gdzies w polowie roku- stad 50% chyba