  • 1. Data: 2011-02-26 08:26:51
    Temat: bankomat nie wyplacil kasy
    Od: "Wieslaw" <i...@o...altb.pl>

    Witam,

    Bankomat cash4you nie wyplacil mi 200 zl, ale konto zostalo taka kwota
    obciazone.
    Napisalem reklamacje. Odpisali, ze odpowiedz nastapi 31 marca. Jakie sa
    szanse na zwrot pieniedzy?
    Konto mam w Millenium.

    Wieslaw

  • 2. Data: 2011-02-26 10:57:38
    Temat: Re: bankomat nie wyplacil kasy
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 09:26:51 +0100, "Wieslaw" <i...@o...altb.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >obciazone.
    >Napisalem reklamacje. Odpisali, ze odpowiedz nastapi 31 marca. Jakie sa

    50% - albo wypłacą albo nie.

    Czy bankomat wydał kwitek z potwierdzeniem operacji? Czy banknot próbował
    wyjechać z kasety?
    W takiej sytuacji warto chwilę poczekać - mi kiedyś bankomat wydał 200 zł
    zamiast 100, bo wcześniej gość miał jakieś problemy z wyciągnięciem banknotu.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 3. Data: 2011-02-26 11:03:30
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Wieslaw" <i...@o...altb.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obciazone.
    > Napisalem reklamacje. Odpisali, ze odpowiedz nastapi 31 marca. Jakie sa

    Niedawno coś było o złodziejskich nakładkach, które odbierają pieniądze od
    bankomatu, i gdzieś chowają, aby złodziej je wybrał jak klient odejdzie.
    P.G.

  • 4. Data: 2011-02-26 12:54:16
    Od: b...@o...pl

    > 50% - albo wypłacą albo nie.

    jakieś 10 lat temu, euronet z konta millenium: 200zł oddali w niecały miesiąc.
    wniosek: szansa jest i to realna.

  • 5. Data: 2011-02-26 14:32:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 09:26:51 +0100, Wieslaw napisał(a):

    > Bankomat cash4you nie wyplacil mi 200 zl, ale konto zostalo taka kwota
    > obciazone.

    Bankomat po prostu skorzystał z kredytu z korzystnym RRSO.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2011-02-26 18:16:22
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-26 09:26, Wieslaw pisze:
> [...]
    > obciazone.
    > Napisalem reklamacje. Odpisali, ze odpowiedz nastapi 31 marca. Jakie sa

    Po 60 dniach przewaznie zwracaja. Wystarczylo zglosic na infolinii
    swojego banku.

  • 7. Data: 2011-02-27 11:31:25
    Temat: Odp: bankomat nie wyplacil kasy
    Od: "Neolek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Wieslaw" <i...@o...altb.pl> napisał w wiadomości
    > Bankomat cash4you nie wyplacil mi 200 zl, ale konto zostalo taka kwota
    > obciazone.

    Ooo, cash4you omijam z daleka.
    Wyplacalem z cash4you 1000 zl, po dluższym czasie wypluł kartę i był
    napis, że transakcja nie może być zrealizowana.
    5 minut później tą samą kartą wypłaciłem 500 zł, ale z Euronetu.
    Kwota 1000 zł została zablokowana na koncie i następnie zniknęła.
    Złożyłem reklamację i po ok. 45 dniach bank mi zwrocił pieniadze.
    Karta była z mBanku.

  • 8. Data: 2011-02-27 20:05:14
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Wieslaw" <i...@o...altb.pl> wrote in message
> [...]
    > obciazone.
    > Napisalem reklamacje. Odpisali, ze odpowiedz nastapi 31 marca. Jakie sa

    Jesli bankomat faktycznie nie wydal kasy, kase bank zwroci na 100% przy czym
    poczekasz.
    Najlepiej w takiej sytuacji dzwonic na numer podany na bankomacie, operator
    ma wglad do kazdej trnasakcji bankomatu i moze potiwerdzic niewydanie
    gotowki (on to widzi w systemie, czy bankomat wydal czy nie). to najlepszy
    sposob na reklamowanie.

  • 9. Data: 2011-03-13 22:42:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Neolek" ikdcmm$n04$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Kwota 1000 zł została zablokowana na koncie i następnie zniknęła.
    > Złożyłem reklamację i po ok. 45 dniach bank mi zwrocił pieniadze.

    Podobnych opisów o tych bankomatach było sporo na tej grupie.
    (więc chyba szansa na odzyskanie pieniędzy jest bardzo duża)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-03-14 08:56:38
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2011-02-26 09:26, Wieslaw pisze:
> [...]
    > obciazone.
    > Napisalem reklamacje. Odpisali, ze odpowiedz nastapi 31 marca. Jakie sa

    myślę że bez problemu odzyskasz pieniądze, ja już miałem dwa takie
    przypadki w ING, jeden przypadek z ich bankomatem i jeden z bankomatem
    Euronetu. Czekałem jednak chyba ponad miesiąc na zwrot pieniędzy.

    Krzysiek
    www.cashbook.pl