  • 1. Data: 2002-05-23 20:29:26
    Temat: Pekao - Shell - smiech
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    Zachęcony promocją (brak opłaty za wydanie i brak prowizji) złożyłem wniosek
    o wydanie Shell'a.
    Pani powiedziała ze do miesiąca powinien być.

    Po chyba prawie 2 miesiącach dzwoni pani że wniosek został "zwrócony" bo mam
    już 4 karty (2 moje i 2 żony) do eurokonta i aby dostać Shell'a to musze
    oddać Vise lub MC.

    Nie ma jak sprawna szybka i kompetentna obsługa.

    Znowu muszę się pofatygować i odstać swoje!.

    Tylko nie piszcie że mam zmienić bank bo mam duży limit!

    KT

  • 2. Data: 2002-05-23 20:50:53
    Temat: Re: Pekao - Shell - smiech
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Nie ma jak sprawna szybka i kompetentna obsługa.
    >
    > Znowu muszę się pofatygować i odstać swoje!.
    >
    > Tylko nie piszcie że mam zmienić bank bo mam duży limit!

    Zmien bank na lepszy. Albo nie narzekaj.

  • 3. Data: 2002-05-24 07:38:00
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    "KT" <kryst@usun_polbox.pl> wrote in message
    > Tylko nie piszcie że mam zmienić bank bo mam duży limit!

    Zmiań bank ;-) a limit, jak jesteś solidnym klientem bez problemu dostaniesz
    taki sam, albo lepszy.

    MW