eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów › Re: Pekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów
  • Data: 2006-08-10 10:31:58
    Temat: Re: Pekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał w
    wiadomości news:ebettf$gpj$1@news.dialog.net.pl...

    > Pewnie dla tego że był śmiesznie mały.

    Jak dla kogo. Dla bardzo wielu osób jest większy
    niż miesięczna pensja. Ja przez wiele lat nie miałem
    potrzeby wypłacać z bankomatu > 1000zł. No może z raz,
    ale wtedy wypłaciłem część dzień wcześniej i tyle.

    No i nie w tym rzecz jaka jest to kwota, tylko, że zmieniają
    bez zgody właściciela konta. Właściciel jak będzie chciał
    to jednym telefonem sobie zwiększy limit, a oni chcą żeby
    ludzie pisali podania jeśli nie chcą zwiększać limitu.
    Paranoja.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)