eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów › Re: Pekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów
  • Data: 2006-08-10 19:35:33
    Temat: Re: Pekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MrMrooz napisał(a):
    > A wiesz może od jak dawna? Bo jak miałem VIP jakieś 3 lata temu to nie
    > wiedziałem, że mogą - i nie było to wymieniane jako zaleta VIPa.
    >
    > Michał M

    Nie wiem od jak dawna. Sądzę, że od jakiegoś niecałego roku. Dla
    jednego dawno to miesiąc temu a dla drugiego 10 lat. W okolicach
    kwietnia był wątek na grupie o limitach na kartach Mastro do
    Eurokonta VIP. Wtedy była podana taka informacja przez kogoś.
    Oficjalnie nie było komunikatu banku w tej sprawie.