eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów › Re: Pekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów
  • Data: 2006-08-10 12:45:59
    Temat: Re: Pekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Miroo porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie wiem, może masz rację... Ale wydaje mi się, że przy
    > wypłatach z bankomatu pojawiała się kwota przy wykorzystanym
    > limicie. Natomiast wielokrotnie robiłem na raz kilka przelewów
    > na sumaryczną kwotę wyższą niż 1000zł i nie zauważyłem, żeby
    > system coś się bulwersował.
    Ale tutaj jest mowa o zmianie limitu wyplat w bankomatach a nie przy
    przelewach. Przelewy - owszem, mozna bylo sobie zmieniac. Wyplaty z
    bankomatu - limit 1000zl, wg mnie niezmienialny (przynajmniej tak mi
    kiedys odpowiedziala pani z pekao sa )
    --
    badzio