  • 1. Data: 2006-08-09 17:41:47
    Temat: Pekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Nie widziałem tego na grupie - Pekao zmienia dzienny limit wypłat z
    bankomatu z 1 tys na 3 tys PLN.

    Źródło PRNews
    http://tinyurl.com/n5fwz

    Michał M

  • 2. Data: 2006-08-10 06:02:04
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Nie widziałem tego na grupie - Pekao zmienia dzienny limit wypłat z
    > bankomatu z 1 tys na 3 tys PLN.

    No kuna ja tego nie rozumiem.
    W każdej chwili mogę przecież zwiększyć ten limit
    jeśli będę miał potrzebę. Czemu chcą mnie uszczęśliwiać na siłę?
    Na jakiej podstawie zwiększają limit, który o ile pamiętam
    był określony na umowie przy zakładaniu konta?

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 3. Data: 2006-08-10 09:22:58
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na jakiej podstawie zwiększają limit, który o ile pamiętam
    > był określony na umowie przy zakładaniu konta?

    Pewnie dla tego że był śmiesznie mały.
    Arek

  • 4. Data: 2006-08-10 10:31:58
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał w
    wiadomości news:ebettf$gpj$1@news.dialog.net.pl...

    > Pewnie dla tego że był śmiesznie mały.

    Jak dla kogo. Dla bardzo wielu osób jest większy
    niż miesięczna pensja. Ja przez wiele lat nie miałem
    potrzeby wypłacać z bankomatu > 1000zł. No może z raz,
    ale wtedy wypłaciłem część dzień wcześniej i tyle.

    No i nie w tym rzecz jaka jest to kwota, tylko, że zmieniają
    bez zgody właściciela konta. Właściciel jak będzie chciał
    to jednym telefonem sobie zwiększy limit, a oni chcą żeby
    ludzie pisali podania jeśli nie chcą zwiększać limitu.
    Paranoja.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 5. Data: 2006-08-10 11:25:31
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Miroo wrote on 2006-08-10 08:02:
    > No kuna ja tego nie rozumiem.
    > W każdej chwili mogę przecież zwiększyć ten limit
    > jeśli będę miał potrzebę. Czemu chcą mnie uszczęśliwiać na siłę?
    Jesteś pewien, że możesz aktualnie zwiększyć sobie limit dziennych
    wypłat z bankomatów, bo ja nie mogę. Mogę jedynie zmieniać dowolnie
    limit na przelewy realizowane przez Pekao24, ale to nie to samo.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 6. Data: 2006-08-10 12:19:03
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > Jesteś pewien, że możesz aktualnie zwiększyć sobie limit dziennych wypłat
    > z bankomatów, bo ja nie mogę. Mogę jedynie zmieniać dowolnie limit na
    > przelewy realizowane przez Pekao24, ale to nie to samo.

    Nie wiem, może masz rację... Ale wydaje mi się, że przy
    wypłatach z bankomatu pojawiała się kwota przy wykorzystanym
    limicie. Natomiast wielokrotnie robiłem na raz kilka przelewów
    na sumaryczną kwotę wyższą niż 1000zł i nie zauważyłem, żeby
    system coś się bulwersował.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 7. Data: 2006-08-10 12:45:59
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Miroo porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > limicie. Natomiast wielokrotnie robiłem na raz kilka przelewów
    > na sumaryczną kwotę wyższą niż 1000zł i nie zauważyłem, żeby
    Ale tutaj jest mowa o zmianie limitu wyplat w bankomatach a nie przy
    przelewach. Przelewy - owszem, mozna bylo sobie zmieniac. Wyplaty z
    bankomatu - limit 1000zl, wg mnie niezmienialny (przynajmniej tak mi
    kiedys odpowiedziala pani z pekao sa )
    --
    badzio

  • 8. Data: 2006-08-10 13:07:55
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

> [...]
    > to jednym telefonem sobie zwiększy limit, a oni chcą żeby
    > ludzie pisali podania jeśli nie chcą zwiększać limitu.

    Bankowi zależy na wygodzie klientów. Dla mnie limit 1000 zł dziennie to
    kwota śmieszna, conajmniej raz w miesiącu pobieram większą kwote, a i 5000
    też się zdaża, natomiast stanie w kolejce do okienka mi sie nie uśmiecha.
    Natomiast inna sprawajest taka, że klient powinien mieć możliwość zmiany
    takiego limitu.
    Arek

  • 9. Data: 2006-08-10 13:45:41
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Miroo wrote on 2006-08-10 14:19:
    > Nie wiem, może masz rację... Ale wydaje mi się, że przy
    > wypłatach z bankomatu pojawiała się kwota przy wykorzystanym
    > limicie.
    Na potwierdzeniu wypłaty z bankomatu jest tylko info o saldzie dostępnym
    po operacji. Nie ma nigdzie info, ile zostało do wykorzystania z limitu
    dziennego na wypłaty z bankomatu.

    > Natomiast wielokrotnie robiłem na raz kilka przelewów
    > na sumaryczną kwotę wyższą niż 1000zł i nie zauważyłem, żeby
    > system coś się bulwersował.
    W Pekao24 są 2 limity - dzienny i miesięczny. Ten pierwszy dotyczy tylko
    przelewów na rachunki nie zdefiniowane, drugi wszystkich przelewów przez
    Pekao24. Dzienny można samemu zmieniać (nie pamiętam tylko ile jest na
    początku) przez www, a miesięczny - tylko przez konsultanta.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 10. Data: 2006-08-10 16:48:09

    MrMrooz napisał(a):
> [...]
    > wypłat z bankomatów, bo ja nie mogę. Mogę jedynie zmieniać dowolnie
    > limit na przelewy realizowane przez Pekao24, ale to nie to samo.

    Posiadacze rachunków Eurokonto VIP mogą zwiększać limit wypłat
    gotówkowych na kartach Maestro od dawna.