Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2006-08-09 17:41:47
Temat:Pekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów
Od:MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie widziałem tego na grupie - Pekao zmienia dzienny limit wypłat z
bankomatu z 1 tys na 3 tys PLN.

Źródło PRNews
http://tinyurl.com/n5fwz

Michał M

2. Data: 2006-08-10 06:02:04
Od:"Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Nie widziałem tego na grupie - Pekao zmienia dzienny limit wypłat z
> bankomatu z 1 tys na 3 tys PLN.

No kuna ja tego nie rozumiem.
W każdej chwili mogę przecież zwiększyć ten limit
jeśli będę miał potrzebę. Czemu chcą mnie uszczęśliwiać na siłę?
Na jakiej podstawie zwiększają limit, który o ile pamiętam
był określony na umowie przy zakładaniu konta?

Miroo (http://miroo.ovh.org)

3. Data: 2006-08-10 09:22:58
Od:"turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Na jakiej podstawie zwiększają limit, który o ile pamiętam
> był określony na umowie przy zakładaniu konta?

Pewnie dla tego że był śmiesznie mały.
Arek

4. Data: 2006-08-10 10:31:58
Od:"Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał w
wiadomości news:ebettf$gpj$1@news.dialog.net.pl...

> Pewnie dla tego że był śmiesznie mały.

Jak dla kogo. Dla bardzo wielu osób jest większy
niż miesięczna pensja. Ja przez wiele lat nie miałem
potrzeby wypłacać z bankomatu > 1000zł. No może z raz,
ale wtedy wypłaciłem część dzień wcześniej i tyle.

No i nie w tym rzecz jaka jest to kwota, tylko, że zmieniają
bez zgody właściciela konta. Właściciel jak będzie chciał
to jednym telefonem sobie zwiększy limit, a oni chcą żeby
ludzie pisali podania jeśli nie chcą zwiększać limitu.
Paranoja.

Miroo (http://miroo.ovh.org)

5. Data: 2006-08-10 11:25:31
Od:MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miroo wrote on 2006-08-10 08:02:
> No kuna ja tego nie rozumiem.
> W każdej chwili mogę przecież zwiększyć ten limit
> jeśli będę miał potrzebę. Czemu chcą mnie uszczęśliwiać na siłę?
Jesteś pewien, że możesz aktualnie zwiększyć sobie limit dziennych
wypłat z bankomatów, bo ja nie mogę. Mogę jedynie zmieniać dowolnie
limit na przelewy realizowane przez Pekao24, ale to nie to samo.

Pozdrawiam
Michał M

6. Data: 2006-08-10 12:19:03
Od:"Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś pewien, że możesz aktualnie zwiększyć sobie limit dziennych wypłat
> z bankomatów, bo ja nie mogę. Mogę jedynie zmieniać dowolnie limit na
> przelewy realizowane przez Pekao24, ale to nie to samo.

Nie wiem, może masz rację... Ale wydaje mi się, że przy
wypłatach z bankomatu pojawiała się kwota przy wykorzystanym
limicie. Natomiast wielokrotnie robiłem na raz kilka przelewów
na sumaryczną kwotę wyższą niż 1000zł i nie zauważyłem, żeby
system coś się bulwersował.

Miroo (http://miroo.ovh.org)

7. Data: 2006-08-10 12:45:59
Od:badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrze, patrze a tu Miroo porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
> limicie. Natomiast wielokrotnie robiłem na raz kilka przelewów
> na sumaryczną kwotę wyższą niż 1000zł i nie zauważyłem, żeby
Ale tutaj jest mowa o zmianie limitu wyplat w bankomatach a nie przy
przelewach. Przelewy - owszem, mozna bylo sobie zmieniac. Wyplaty z
bankomatu - limit 1000zl, wg mnie niezmienialny (przynajmniej tak mi
kiedys odpowiedziala pani z pekao sa )
--
badzio

8. Data: 2006-08-10 13:07:55
Od:"turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to jednym telefonem sobie zwiększy limit, a oni chcą żeby
> ludzie pisali podania jeśli nie chcą zwiększać limitu.

Bankowi zależy na wygodzie klientów. Dla mnie limit 1000 zł dziennie to
kwota śmieszna, conajmniej raz w miesiącu pobieram większą kwote, a i 5000
też się zdaża, natomiast stanie w kolejce do okienka mi sie nie uśmiecha.
Natomiast inna sprawajest taka, że klient powinien mieć możliwość zmiany
takiego limitu.
Arek

9. Data: 2006-08-10 13:45:41
Od:MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miroo wrote on 2006-08-10 14:19:
> Nie wiem, może masz rację... Ale wydaje mi się, że przy
> wypłatach z bankomatu pojawiała się kwota przy wykorzystanym
> limicie.
Na potwierdzeniu wypłaty z bankomatu jest tylko info o saldzie dostępnym
po operacji. Nie ma nigdzie info, ile zostało do wykorzystania z limitu
dziennego na wypłaty z bankomatu.

> Natomiast wielokrotnie robiłem na raz kilka przelewów
> na sumaryczną kwotę wyższą niż 1000zł i nie zauważyłem, żeby
> system coś się bulwersował.
W Pekao24 są 2 limity - dzienny i miesięczny. Ten pierwszy dotyczy tylko
przelewów na rachunki nie zdefiniowane, drugi wszystkich przelewów przez
Pekao24. Dzienny można samemu zmieniać (nie pamiętam tylko ile jest na
początku) przez www, a miesięczny - tylko przez konsultanta.

Pozdrawiam
Michał M

10. Data: 2006-08-10 16:48:09
Od:"k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MrMrooz napisał(a):
> [...]
> wypłat z bankomatów, bo ja nie mogę. Mogę jedynie zmieniać dowolnie
> limit na przelewy realizowane przez Pekao24, ale to nie to samo.

Posiadacze rachunków Eurokonto VIP mogą zwiększać limit wypłat
gotówkowych na kartach Maestro od dawna.