  • 1. Data: 2003-05-23 09:09:42
    Temat: Pekao SA zgarnia twoją kasę - artykuł w dzisiejszym Superexpress'ie
    Od: "Waldemar Cieciuch" <w...@p...onet.pl>

    Bóg zesłał na mnie opamiętanie i zrezygnowałem z ich usług pół roku temu.
    Pozdrawiam
    Waldek
    http://www.superexpress.pl/iso/dzisiaj/Regiony/WwaNe
    ws/Wwanews_1.shtml

  • 2. Data: 2003-05-23 09:19:58
    Od: "jn" <j...@N...gazeta.pl>

    Waldemar Cieciuch <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Bóg zesłał na mnie opamiętanie i zrezygnowałem z ich usług pół roku temu.
> [...]
    Wlos sie jezy!
    Ja im podziekowalem za Eurokonto juz pare lat temu, ale ostatnio chcialem tam
    zalatwiac kredyt, bo mam jeszcze a'vista dolarowe i historie wplywow.
    dzieki za przestroge

  • 3. Data: 2003-05-23 10:04:10
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Waldemar Cieciuch" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bakoah$ga1$1@news.onet.pl...
    > Bóg zesłał na mnie opamiętanie i zrezygnowałem z ich usług pół roku temu.
> [...]

    Po prostu brak słów. Jeśli utrzymywałem tam jeszcze konta z sentymentu
    (pierwsze moje konto ebankowe) to po tym artykule sentyment zgasł zupełnie.
    Odebrać im licencję!

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-05-23 11:06:37
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Waldemar Cieciuch napisał:
    > Bóg zesłał na mnie opamiętanie i zrezygnowałem z ich usług pół roku temu.
> [...]

    Ale numer... w tej instytucji zaufania publicznego... Jesli rzecz
    dotyczy stacji Neste, to na pewno tak samo dotyczy wszelkich innych
    blokad, np. przy rezerwacjach w hotelach, wypozyczalniach samochodow czy
    sklepach internetowych. Mechanizm jest ten sam.

    MiKo

  • 5. Data: 2003-05-23 11:11:07
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj MiKo,

    W Twoim liście datowanym 23 maja 2003 (13:06:37) można przeczytać:

    M> dotyczy stacji Neste, to na pewno tak samo dotyczy wszelkich innych
    M> blokad, np. przy rezerwacjach w hotelach, wypozyczalniach samochodow czy
    M> sklepach internetowych. Mechanizm jest ten sam.

    Co? W sklepie (internetowym czy zwyklym, bez roznicy) podajesz
    najpierw kwote za jaka bedziesz robil zakupy? To gdzie Ty kupujesz?

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "I wave to my neighbour my neighbour waves to me
    By my neighbour is my enemy"

  • 6. Data: 2003-05-23 11:20:33
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Konlin napisał:
> [...]
    >
    > Co? W sklepie (internetowym czy zwyklym, bez roznicy) podajesz
    > najpierw kwote za jaka bedziesz robil zakupy? To gdzie Ty kupujesz?

    Ja nie ;) Ale wiem ze sa takie rozwiazania (np. w celu sprawdzenia czy
    karta istnieje WS blokowal kiedys zlotowke, ktora potem zwracal).

    MiKo

  • 7. Data: 2003-05-23 11:28:41
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Co? W sklepie (internetowym czy zwyklym, bez roznicy) podajesz
    > najpierw kwote za jaka bedziesz robil zakupy? To gdzie Ty kupujesz?

    Może się zdarzyć różnica. Składasz zamówienie i na karcie blokowana jest
    kwota zamówienia. Potem okazuje się że brakuje jakichś zamówionych pozycji i
    sklep realizuje to co ma, czyli na mniejszą kwotę niż pierwotnie zablokowana.
    Tak np. działa Merlin. Kwota jest blokowana w dniu zamówienia na kwotę
    zamówienia, a obciążenie następuje w dniu wysyłki na kwotę rzeczywicie
    zrealizowanej sprzedaży.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 8. Data: 2003-05-23 17:19:12
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-05-23 11:11, Użytkownik Konlin napisał:
> [...]
    >
    > Co? W sklepie (internetowym czy zwyklym, bez roznicy) podajesz
    > najpierw kwote za jaka bedziesz robil zakupy? To gdzie Ty kupujesz?

    Za granicą :-)))

    Hint: różnice kursowe

    Tomek

  • 9. Data: 2003-05-23 20:27:30
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Kulka" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Za granicą :-)))
    >
    > Hint: różnice kursowe

    To są dwie różne rzeczy.

  • 10. Data: 2003-05-23 20:30:28

    "Waldemar Cieciuch" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Bóg zesłał na mnie opamiętanie i zrezygnowałem z ich usług pół roku temu.
> [...]

    Gazeciarze przesadzają jak zwykle.
    Czy to pierwszy bank, któremu się system posypał.
    Każdy bank ma wpadki wcześniej, czy poźniej.
    A gazeta czymś musi strony zapełnić. Im wieksza sensacja, tym lepiej dla
    gazety. A, że trochę podkolorowana.