  • Data: 2003-03-12 11:22:33
    Temat: Re: Pekao SA - kreydt hipoteczny - zaskakujacy bank :)
    Od: "Jarosław Zygmunt" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem juz po kredycie hipotecznym (na szczęście już spłacony) w tym
    "przewspaniałym" :-) banku w Katowicach. O niekopetencji pracowników można
    by tu napisać powieść. Kiedy starałem sie o kredyt wszystko było proste i
    łatwe. Mysłałem, że jako wieloletni klient ich banku zostane chociaż trochę
    potraktowany lepiej i sprawniej. Nic z tych rzeczy! Kiedy już pojawiłem się
    grubą teczką papierów, których wcześniej od nich otrzymałem okazało się, że
    część z nich jest niepotrzebna, część nieważna - bo w międzyczasie zmieniły
    sie przepisy (oczywiście nikt kilka dni wcześniej o przyszłych zmianach nie
    miał pojęcia), raty mają byc równe a nie malejące (wcześniej zabiegałem o
    malejące i oczywiscie nie miało byc z tym problemów) i jeszcze kilka
    szczegółów (poręczyciele, dodatkowe opłaty...). Ogólnie mówiąc : porażka.
    Ponieważ potrzebowałem pieniedzy "na wczoraj" na kredyt sie zdecydowałem.
    Czekało mnie jeszcze wiele "przejść". Na szczęście jestem już po, nerwy poza
    mną a ja szczęsliwszy przeniosłem sie do innego banku :-)

    Tak więc przed kredytem: pytajcie, pytajcie, pytajcie bo może was spotkać
    wiele przykrych niespodzianek.

    Pozdrowienia
    J.