  • 11. Data: 2005-07-18 20:56:59
    Temat: Re: [Pekao SA] Nowosc - KK MasterCard
    Od: "AruBuru" <a...@r...ats.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:dbh2j3$t4u$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Prawie, prawie: powyżej 10k, stałe oprocentowanie, zakładana w
    > internecie, na 90 dni - 4,4%

    to drobna - 4,5% <--> 4,4%, ale jednak różnica.
    Ale Wy piszecie o Lukas Banku, a Miroo pisze "w innych bankach jest 4,5% za
    3 miesiące :)". Jakie to jeszcze inne banki mają 4,5% za 3 miesiące?

    AruBuru

  • 12. Data: 2005-07-18 20:57:00
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie zauważyłem, żeby pojawiło się na grupie:
    > http://tinyurl.com/9a8je
    >
    > Pozdrawiam!
    > Prof_Ex

    KK Mastercard Pekao miał już od dawna. Mam na myśli MC World Signa:)
    Szkoda tylko, że nie odniżyli opłaty za Eurokarte i/lub Pekao/Shell. Taki KK
    MC kosztuje 40 zł/rok a Eurokarta 65zł, Pekao/Shell 95zł.

    Swoją drogą lepiejby było gdyby Pekao wprowadziło AMEX'a obciążeniowego. A
    nie wymyślało cudactwa.

    Pozdr.

  • 13. Data: 2005-07-19 06:43:13
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "AruBuru" <a...@r...ats.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    >
    > to drobna - 4,5% <--> 4,4%, ale jednak różnica.

    W porównaniu do 1,8% w Pekao - żadna.

    > Ale Wy piszecie o Lukas Banku, a Miroo pisze "w innych bankach jest 4,5%
    > za
    > 3 miesiące :)". Jakie to jeszcze inne banki mają 4,5% za 3 miesiące?

    Proszę uprzejmie:
    Eurobank:
    3 mies, oproc zmienne, od 50tyś = 4,50%
    3 mies, oproc stałe, od 10tyś = 4,50%

    Dominet:
    3 mies, oproc zmienne, od 10tyś = 4,60%
    3 mies, oproc stałe, do 10tyś = 4,45%
    3 mies, oproc stałe, od 10tyś = 4,70%

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 14. Data: 2005-07-19 08:02:45
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    > KK Mastercard Pekao miał już od dawna. Mam na myœli MC World Signa:)
    > Szkoda tylko, że nie odniżyli opłaty za Eurokarte i/lub Pekao/Shell. Taki
    KK
    > MC kosztuje 40 zł/rok a Eurokarta 65zł, Pekao/Shell 95zł.
    >
    > Swojš drogš lepiejby było gdyby Pekao wprowadziło AMEX'a obcišżeniowego. A
    > nie wymyœlało cudactwa.
    >
    > Pozdr.

    A pamięta ktoś MC Partner? Została zastąpiona przez VE Regata. Szkoda, bo
    wystarczyło tylko zmodyfikować produkt i nie straciliby klientów, którzy nie
    chcieli skorzystać z oferty zamiany Partnera na Regatę.

  • 15. Data: 2005-07-19 08:38:10
    Od: "KPiotrowski" <k...@g...pl>

    > a gdzie dają 4,5% za 3 miesiące? mówisz o lokacie?

    W Pekao SA ;) - na lokacie negocjowanej( tzn od 20K w górę). Chyba oszukuję -
    nie znam ich aktualnych stawek - ale 4,5 to może dają przy 100K

  • 16. Data: 2005-07-21 19:00:28
    Od: "AruBuru" <a...@r...ats.pl>

    Użytkownik "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:dbh3de$fv2$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy Pekao/Shell nie jest czasem kartą obciążeniową?

    jest juz wersja kredytowa.

    AruBuru