  • 1. Data: 2003-04-14 09:19:39
    Temat: [Pekao SA] Karty chargowe bez prowizji
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    Od 5 kwietnia zakupy bezgotówkowe dokonywane
    Visa Concerto, Złota Visa Concerto,
    EC/MC Eurokarta, Złota EC/MC Eurokarta
    nie są obciążone 1% prowizją.
    Wzrasta jednak opłata za kartę...

    Szczegóły na www.pekao.com.pl

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2003-04-14 09:24:57
    Temat: Re: [Pekao SA] Karty chargowe bez prowizji
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam!
    >
    > Od 5 kwietnia zakupy bezgotówkowe dokonywane
> [...]

    Jednym słowem karty są tak mało popularne, że ten 1% trzeba było jakoś
    wymusić.
    Ciekawe kiedy będzie tak, że to ja dostanę ten 1% za to, że jej używam.

  • 3. Data: 2003-04-14 09:47:21
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    KK wrote:
> [...]
    > wymusić.
    > Ciekawe kiedy będzie tak, że to ja dostanę ten 1% za to, że jej

    juz sa karty ktore to daja. Na razie w wersjach prestizowych. Ale
    spokojnie - za rok zaloze sie ze beda takie w wersjach dla ludu. Nie mowiac
    o kartach sklepow (np. Geant) ktore juz daja upusty rzedu 10-20% na zakupy.
    A Pekao jak widac chce utrzymac karty, ktorych raczej malo kto uzywa i nie
    chce aby calkowicie zniknely z rynku. Co do nowych cen - to za te pieniadze
    mozna miec normalne KK a nie bawic sie w "chargowanie".

    D.

  • 4. Data: 2003-04-14 09:57:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> writes:

    > Wzrasta jednak opłata za kartę...

    Z ile na ile?

    MJ

  • 5. Data: 2003-04-14 09:57:45
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > Od 5 kwietnia zakupy bezgotówkowe dokonywane
> [...]

    Ja rozumiem od lat ze ten bank jest dziwny ale wraz z reklamowka tej
    karty przyslali mi "wyciag" z karty ktorej juz nie mam od ponad roku a
    w nim tekst "test systemu informatycznego" jako pozycja - na szczescie
    darmowa ;-)

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 6. Data: 2003-04-14 09:58:47
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Dave wrote:

    > chce aby calkowicie zniknely z rynku. Co do nowych cen - to za te pieniadze
    > mozna miec normalne KK a nie bawic sie w "chargowanie".

    Wiesz co? Ja bym chętnie zamienił KK na charge. Tylko taką dającą mi
    takie same lub lepsze warunki (GP/akceptowalność). Pamiętanie o spłacie
    3 KK w miesiącu zaczyna być dla mnie upierdliwe:-)

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2003-04-14 10:02:56
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Tomasz Staszewski wrote:

    > Wiesz co? Ja bym chętnie zamienił KK na charge. Tylko taką dającą mi
    > takie same lub lepsze warunki (GP/akceptowalność). Pamiętanie o
    > spłacie 3 KK w miesiącu zaczyna być dla mnie upierdliwe:-)

    a po co ci 3 KK ?? Ja mam 2 i juz wiem ze o jedna za duzo :-)
    A w ogole to sa banki ktore pozwalaja na automatyczna splate 100% kredytu w
    GP. Sadze ze ta tendencja bedzie sie rozwijac. Zamiast karty chargowej
    wolalbym zwykla debetowa wypukla za pol ceny.

    D.

  • 8. Data: 2003-04-14 10:09:12
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Dave wrote:

    > a po co ci 3 KK ?? Ja mam 2 i juz wiem ze o jedna za duzo :-)

    Jedna to Geant więc się prawie nie liczy (ale spłacać trzeba), a jak
    gdzieś jadę to z jedną kartą trochę strach. A jak już mam to używam.

    > A w ogole to sa banki ktore pozwalaja na automatyczna splate 100% kredytu w
    > GP. Sadze ze ta tendencja bedzie sie rozwijac. Zamiast karty chargowej
    > wolalbym zwykla debetowa wypukla za pol ceny.

    Żeby tylko działał DD z innego banku, bo jakoś banki mające w ofercie
    przyzwoite KK ROR'y mają śjakieś takie... No może z wyjątkiem Multi.
    Ciekaw jestem co mBank zaproponuje?

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2003-04-14 10:14:21
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:2...@c...fuw.edu.pl...

    [...]
    > Z ile na ile?

    "Normalne" karty z 50 na 65 PLN.
    "Złote" nie wiem ;-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 10. Data: 2003-04-14 10:22:55
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Tomasz Staszewski wrote:

    > Jedna to Geant więc się prawie nie liczy (ale spłacać trzeba), a jak
    > gdzieś jadę to z jedną kartą trochę strach. A jak już mam to używam.

    nie powinno byc strachu. Zawsze mozna uzyc elektronicznej jak bedzie problem
    albo w ostatecznosci zazadac telefonicznej autoryzacji.

    > Żeby tylko działał DD z innego banku, bo jakoś banki mające w ofercie
    > przyzwoite KK ROR'y mają śjakieś takie... No może z wyjątkiem Multi.
    > Ciekaw jestem co mBank zaproponuje?

    z tego co pisza na forum bedzie mozliwosc automatycznej splaty 100%.

    D.