  • 1. Data: 2003-04-14 07:38:13
    Temat: Geant i platnosc karta
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Witam!
    W weekend placilem karta w Geant. Maja tam jakas promocje i wskutek tego
    drukuja 4 slipy. Dwa podpisane - jeden pani wrzucila do kasy, drugi do
    torebki ze smieciami, ktora trzymala pod reka. Dwa niepodpisane oddala mi.
    Po krotkiej awanturce oddala podpisaną kopie. I tak mam u siebie trzy slipy
    z jednej transkacji. Autoryzacja odbywa sie przez terminal kasowy a nie
    POS. Czy postepowanie Geant jest zgodne z prawem?

    Pablo

  • 2. Data: 2003-04-14 08:32:27
    Temat: Re: Geant i platnosc karta
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Pablo wrote:
> [...]
    > I tak mam u siebie trzy slipy z jednej transkacji. Autoryzacja odbywa
    > sie przez terminal kasowy a nie POS. Czy postepowanie Geant jest

    a co ci po slipie ? Ja tam bez problemu znajduje w koszykach pod
    supermarketem kopie slipow - i co z tego ?

    D.

  • 3. Data: 2003-04-14 08:50:08
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Pablo <p...@w...pl> wrote:
    > POS. Czy postepowanie Geant jest zgodne z prawem?

    A co niby jest niezgodne?

    Kurcze, ale się ludzie zrobili przewrażliwieni.
    Co z tego, że ktoś ma numer Twojej karty?

    --

  • 4. Data: 2003-04-14 08:53:50
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > A co niby jest niezgodne?