  • 1. Data: 2003-04-14 08:37:39
    Temat: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www.mediarun.pl/news.php?news_id=4439

    Polecam pierwszy plakat z fetyszowatymi szpilami ;)

    Zycie sobie - a pozycjonowanie konta sobie.
    A ponoc tak sie wmawia, zeb nie obiecywac w reklamach czegos, czego
    nie mozna spelnic ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-04-14 11:35:20
    Temat: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > A ponoc tak sie wmawia, zeb nie obiecywac w reklamach czegos, czego
    > nie mozna spelnic ;)

    No właśnie !!! Dostalem wyciag z inteligo na ktorym jest juz nowe
    oprocentowanie - 2,47%. Dla przypomnienia na poprzednim bylo 3,83%. Ciekaw
    jestem czy na nastepnym wyciagu tez bedzie taka zmiana %%... ;-) BTW w e-pko
    jest teraz 2,40%.

    Widać pkobp zaczyna kosić klientow (choć nie aż tak jak pekaosa czy citi, bo
    kredyty w pkobp tez ida w dół w przeciwieństwie do tych dwóch banków co maja ten
    sam system) za nowy system ktorego jeszcze nie kupili ;-))

    --
    Witek

  • 3. Data: 2003-04-14 12:02:47
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Mon, 14 Apr 2003 13:35:20 +0200, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

> [...]
    >kredyty w pkobp tez ida w dół w przeciwieństwie do tych dwóch banków co maja ten
    >sam system) za nowy system ktorego jeszcze nie kupili ;-))

    co wy tak o tych procentach? :)
    zobaczcie tu:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=701445
    "Z badań Pentoru wynika, że dla statystycznych klientów banków
    najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
    instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym
    oprocentowaniu, opłatach i prowizjach."

  • 4. Data: 2003-04-14 12:08:17
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    zoil wrote:

> [...]
    > najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
    > instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym

    Sęk w tym, że my prawdopodobnie nie jesteśmy "statystycznymi klientami
    banków" i stąd to nasze niezdrowe zainteresowanie procentami, opłatami oraz
    poziomem usług w bankach :D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-04-14 12:12:10
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik zoil napisał:

> [...]
    > najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
    > instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym

    O, no wlasnie. Tym bardziej ze procenty, oplaty i prowizje to marne
    grosze. Wiem, przez cale zycie, to bym mogl na oplatach zaoszczedzic na
    granitowy nagrobek, ale prawde mowiac, to ja ten nagrobek pier&^%$ :-P

    Bartol

  • 6. Data: 2003-04-14 15:42:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartol Partol wrote:
> [...]
    > grosze. Wiem, przez cale zycie, to bym mogl na oplatach
    > zaoszczedzic na granitowy nagrobek, ale prawde mowiac, to ja ten

    ale ja nie o oprocentowaniu, bo ono mnie juz od dluuugiego czasu zero
    interesuje, tylko o ich kampanii reklamowej - wejdz w ten link co
    podalem i zobacz tego obcasa - czy ta reklama przekazuje cos, co jest
    prawda?
    IMO juz nie - kiedys moze tak bylo, w tym momencie jest to
    wprowadzanie w blad i obiecywanie czegos, czego to konto nie daje.

  • 7. Data: 2003-04-15 08:02:42
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > interesuje, tylko o ich kampanii reklamowej - wejdz w ten link co
    > podalem i zobacz tego obcasa - czy ta reklama przekazuje cos, co jest

    Tak. Widzialem kiedys but na takim obcasie. ;-)

    > IMO juz nie - kiedys moze tak bylo, w tym momencie jest to
    > wprowadzanie w blad i obiecywanie czegos, czego to konto nie daje.

    Czy nie sadzisz, ze wiekszosc reklam mija sie z prawda (niektore bardzo
    mocno) i jakos nik sie specjalnie nie burzy? Reklama nie jest oferta,
    wiec na dobra sprawe mozna w niej robic co sie chce (rowniez klamac i
    oszukiwac).

    Bartol

  • 8. Data: 2003-04-15 09:52:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartol Partol wrote:
> [...]
    > bardzo mocno) i jakos nik sie specjalnie nie burzy? Reklama nie
    > jest oferta, wiec na dobra sprawe mozna w niej robic co sie chce

    Tak, tak - tylko zauwaz, ze oni jak zaczeli na poczatku z wysokim
    oprocentowaniem, tak dalej to robia na zasadzie kalki... Nie wiem juz
    o kim to swiadczy o agencji reklamowej czy zatwierdzjaacych reklamy ;)

  • 9. Data: 2003-04-15 10:57:50
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > Tak, tak - tylko zauwaz, ze oni jak zaczeli na poczatku z wysokim
    > oprocentowaniem, tak dalej to robia na zasadzie kalki... Nie wiem juz
    > o kim to swiadczy o agencji reklamowej czy zatwierdzjaacych reklamy ;)

    A co niby maja reklamowac? ;-) Poza sensowna obsluga oczywiscie. Debetow
    nie ma, linii kredytowych i kredytow nie ma, KK nie ma, wysylania
    przelewow za granice nie ma, roznych innych rzeczy tez nie ma.

    No, ale generalnie Inteligo jest OK. A reklamy mi sie podobaja. ;-)

    Bartol