eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA › Re: Pekao SA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin3!gobli
    n-spool!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
    ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
    neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <nebs4q$d4k$1@dont-email.me>
    <570b81da$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
    <570e22fe$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <nemhhp$mm4$1@node2.news.atman.pl>
    <570f6a0a$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Pekao SA
    Date: Sun, 17 Apr 2016 10:46:53 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 42
    Message-ID: <57134d7e$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.227.248
    X-Trace: 1460882814 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22844 83.24.227.248:5418
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3045
    X-Received-Body-CRC: 382662569
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:622148
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:570f6a0a$0$22836$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:nemhhp$mm4$...@n...news.atman.pl...
    >
    >> "Agnieszka" 570e22fe$0$655$6...@n...neostrada.pl
    >>
    >>> Po spłaceniu i rozliczeniu kredytu bank powinien
    >>
    >> Gdzie jest zapis o takiej powinności?
    >
    > Prawdopodobnie nie ma. Co nie oznacza, że ZAKAZANE jest przyzwoite
    > zachowanie. A takim przyzwoitym zachowaniem jest taki właśnie druczek.
    > Prywatne firmy pożyczkowe też nie mają zapisu o takiej powinności, a
    > wysyłają takie zawiadomienia. Bank nie może? Musi mieć "zapis"? Dobry
    > powód, żeby zmienić bank. Zasada "nie wiesz jak się zachować, to zachowaj
    > się przyzwoicie" jest bardzo dobrą wskazówką do dobierania sobie
    > znajomych, przyjaciół, banków, dostawców usług...
    >
    > Agnieszka (ale to tylko moje zdanie)

    W Pekao SA zawsze przy wypłacie w okienku pytali czy potrzebuję
    potwierdzenie, przy wpłacie dawali bez pytania.
    Pretekstem może być np. przystąpienie do jakiegoś wydumanego programu
    "oszczędzania lasów" i nie drukowania bez potrzeby.

    W Getinie przy zamykaniu rachunku trzeba było zaznaczyć, czy chce się
    potwierdzenie zamknięcia (bo potem nie wydadzą - "nie ma takiej
    procedury"). Od ręki dawali tylko potwierdzenie dyspozycji zamknięcia.
    Można było jednak w trybie reklamacji zażądać zamknięcia zamkniętego
    rachunku (co ociera się o posługiwanie się nieprawdą lub podejrzenie
    sklerozy) i wtedy odpowiedź mogła służyć za takie potwierdzenie.
    Ja przetrenowałem przelew na zamknięty rachunek i żądanie potwierdzenia
    przyjęcia lub skutecznego jego odrzucenia. Odpowiedź na piśnmie dostałem
    zadziwiająco szybko.
    Tym łatwiej, że pozostał "rach. techniczny" o istnieniu którego nie
    wszyscy wiedzą a o którym przy zamykaniu rach. głównego obsługa nie
    wspomina. Pytanie: czy w takim przypadku jest się klientem banku czy
    nie?

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1