eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA › Re: Pekao SA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!news.albasani.net!eternal-septe
    mber.org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA
    Date: Fri, 15 Apr 2016 10:03:33 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 51
    Message-ID: <neqvp8$2k3$1@dont-email.me>
    References: <nebs4q$d4k$1@dont-email.me>
    <570b81da$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
    <570e22fe$0$655$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <neoaql$lkm$1@node1.news.atman.pl> <neojqu$dpn$1@dont-email.me>
    <5710ce15$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 15 Apr 2016 15:02:00 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="8a3b552f12c2cd505f81bf6a6a9cf98f"; logging-data="2691";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/UvXGZhmQecNzPTFEawaacVtPbDNbvzmw="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.2
    In-Reply-To: <5710ce15$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:gZ2CtqCFLA+yjV11c53QH7+X1R0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:622125
    [ ukryj nagłówki ]

    On 4/15/2016 6:18 AM, J.F. wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:neojqu$dpn$...@d...me...
    > On 4/14/2016 9:52 AM, Grzexs wrote:
    >> W dniu 2016-04-13 o 21:21, Krzysztof Halasa pisze:
    >>>>> Po spłaceniu i rozliczeniu kredytu bank powinien przysłać krótkie
    >>>>> oświadczenie "kredyt nr xxxx został w całości spłacony".
    >
    >>>> Z tym że bank może później stwierdzić, że się pomylił (albo że np. nie
    >>>> mają śladu po takim kwicie u siebie i że może być podrobiony). O ile
    >>>> oczywiście pomyłka banku nie działa na jego korzyść, to nie wiem,
    >>>> czy to
    >>>> zawsze wystarczy do obrony klienta.
    >>
    >>> Dysponuję świstkiem z 3 pieczątkami w 2 kolorach i kilkoma podpisami, że
    >>> konto jest zamknięte, a działa sobie w najlepsze. Co prawda inny
    >>> bank, ale...
    >>
    >> Nie.
    >> Dysponujesz świstkiem z 3 pieczątkami w 2 kolorach i kilkoma
    >> podpisami, że przyjęli do wiadomości, że rozwiązujesz z nimi umowę o
    >> prowadzenie rachunku.
    >> Co oni sobie teraz robią z ich kontem to ich własna sprawa.
    >
    > Np nalicza oplaty za prowadzenie rachunku i do komornika :-)

    Wiesz, nie ma jakieś mocy, która zabroniłaby im robić rzeczy głupie.

    >
    > W CA przez rok po zamknieciu/rozwiazaniu umowy przychodzily jeszcze
    > wyciagi.
    > A na nich dumne 3 zl salda konta - rezerwa na oplate za ostatni
    > miesiac prowadzenia.

    Każdy bank wypracował swoją własną metodę co robić z rachunkiem po
    rozwiązaniu umowy jeśli saldo nie jest zerowe.
    Saldo może się zmienić po rozwiązaniu umowy bo rozliczenia mogą spływać
    jeszcze przez jakiś czas.
    Fizyczne zablokowanie rachunku to jest wewnetrzna techniczna sprawa banku.


    >
    > W koncu sie zdecydowali i pojawila sie operacja "-3zl Korekta".
    > Jak myslicie - czy to jest prawidlowy sposob rozliczenia salda rachunku ?
    > Nie powinni sie grzecznie spytac gdzie je przelac ? :-)

    Przy rozwiązywaniu umowy mogłeś podać co robić z nadwyżką.
    Podejrzewam, że przeksięgowali na jakieś konto techniczne, co nie
    oznacza, że nie jest to do odzyskania, ale bedzie wymagało pochodzenia
    trochę za tym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1