    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA
    Date: Thu, 14 Apr 2016 14:07:10 +0200

    Agnieszka napisał(a) :
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup

    > Prawdopodobnie nie ma. Co nie oznacza, że ZAKAZANE jest przyzwoite
    > zachowanie. A takim przyzwoitym zachowaniem jest taki właśnie druczek.
    > Prywatne firmy pożyczkowe też nie mają zapisu o takiej powinności, a
    > wysyłają takie zawiadomienia. Bank nie może? Musi mieć "zapis"? Dobry powód,
    > żeby zmienić bank. Zasada "nie wiesz jak się zachować, to zachowaj się
    > przyzwoicie" jest bardzo dobrą wskazówką do dobierania sobie znajomych,
    > przyjaciół, banków, dostawców usług...

    Banki nie są od przyzwoitego zachowania. Banki są od zarabiania
    kasy. Dla siebie. To nie jest instytucja zaufania publicznego. To
    najbardziej pazerna gangsteria. Wykorzysta każdą okazję, by
    wyciągnąć kasę od klienta. Jeżeli bankster nie musi czegoś zrobić,
    to nie zrobi, jeżeli na nierobieniu zarobi.

    > Agnieszka (ale to tylko moje zdanie)

    A to moje zdanie. I wielu innych :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1