    From: "Agnieszka" <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA
    Date: Thu, 14 Apr 2016 11:59:05 +0200

    dyskusyjnych:nemhhp$mm4$...@n...news.atman.pl...

    > "Agnieszka" 570e22fe$0$655$6...@n...neostrada.pl

    > Gdzie jest zapis o takiej powinności?

    Prawdopodobnie nie ma. Co nie oznacza, że ZAKAZANE jest przyzwoite
    zachowanie. A takim przyzwoitym zachowaniem jest taki właśnie druczek.
    Prywatne firmy pożyczkowe też nie mają zapisu o takiej powinności, a
    wysyłają takie zawiadomienia. Bank nie może? Musi mieć "zapis"? Dobry powód,
    żeby zmienić bank. Zasada "nie wiesz jak się zachować, to zachowaj się
    przyzwoicie" jest bardzo dobrą wskazówką do dobierania sobie znajomych,
    przyjaciół, banków, dostawców usług...

    Agnieszka (ale to tylko moje zdanie)