eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA › Re: Pekao SA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-m
    ail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA
    Date: Wed, 13 Apr 2016 21:21:01 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 13
    Message-ID: <m...@p...waw.pl>
    References: <nebs4q$d4k$1@dont-email.me>
    <570b81da$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
    <570e22fe$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1460575261 20728 195.187.100.13 (13 Apr 2016 19:21:01
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Apr 2016 19:21:01 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:r6sKsJtYLOk4YCFuSYc99ZtTTsU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:622087
    [ ukryj nagłówki ]

    "Agnieszka" <a...@z...pl> writes:

    > Po spłaceniu i rozliczeniu kredytu bank powinien przysłać krótkie
    > oświadczenie "kredyt nr xxxx został w całości spłacony".
    > Robi tak wiele banków, również Pekao SA. Wtedy wystarczy trzymać tylko
    > ten jeden świstek.

    Z tym że bank może później stwierdzić, że się pomylił (albo że np. nie
    mają śladu po takim kwicie u siebie i że może być podrobiony). O ile
    oczywiście pomyłka banku nie działa na jego korzyść, to nie wiem, czy to
    zawsze wystarczy do obrony klienta.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1