  • Data: 2002-07-16 07:50:38
    Temat: Re: [Pekao S.A.] - karta Partner
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:hlj7ju09350n7imnm9efjhpqd9hdhh9ctm@4ax.com...

    > No to wszystko jasne, zaplac na wieksza kwote albo w eSevice i daj
    > znac jak poszlo :-).

    Poprzednią także wznowioną kartę, którą otrzymałem w lipcu 2001 roku również
    nie musiałem uaktywniać a od tego czasu zrobiłem nią wiele transakcji także
    autoryzowanych (np. na stacjach ARAL, gdzie floor limit wynosi 0 zł). Myślę
    więc, że i obecna karta od razu jest aktywna.

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl