  • Data: 2002-07-16 21:08:50
    Temat: Re: [Pekao S.A.] - karta Partner
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Jul 2002 07:06:45 +0200, "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Zgadza się, powinna być aktywna. Dlaczego? Miałem bardzo podobną
    >sytuację z VC Concerto. Przysłali mi wznowioną kartę (ale chyba listem
    >poleconym,
    >dokładnie nie pamiętam) - aktywną!!! Następnego dnia płaciłem ją "z
    >autoryzacją"...
    >Oczywiście żadnych PINów nie używałem.

    W sumie dochodzimy tu do ciekawgo problemu - bank wysyla karte aktywna
    litem poleconym - to sie zdarza i czasem jest normalna procedura.
    Wiadomo,ze list polecony nie musi byc do rak wlasnych, czesto odbiera
    inny domownik (tylko czy tak mozna ?). Zalozmy, ze ten domownik akurat
    bedzie nieuczciwy i karte wykorzysta. Czy bank bedzie mial podstawy
    zeby obciazyc klienta ?
    Jest w prawdzie podpis na potwierdzeniu odbioru, ale nie jest to
    podpis kloient. Wiec chyba bank jest w plecy, ale wytlumacz mu to
    pozniej :-/

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl