  • 11. Data: 2004-04-18 06:17:55
    Temat: Re: [Pekao S.A.] historyjka [dlugie]
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 17 Apr 2004 17:45:12 +0200, "mk"
    <n...@b...pl> wrote:

    >--- jak cos to naprawde zapomne o tych 32,50....
    >bo jak na razie to pewno wiecej wydam na telefony , wizyty, telefony, a
    >jeszcze jakby doszly do tego listy.. to juz w ogole..
    A czy nie dałoby się obciążyć banku tymi kosztami ? + odsetki ustawowe
    od kwoty którą wiszą Ci od 2 (czy 3) miesięcy. W końcu jak się bankowi
    wisi grosz, to zaraz są monity po 15 zeta, odsetki karte itp ... czemu
    to ma działać tylko w jedną stonę ?
    Marzenia ... ;((

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 12. Data: 2004-04-18 06:40:13
    Od: "mk" <n...@b...pl>

> [...]
    > od kwoty którą wiszą Ci od 2 (czy 3) miesięcy. W końcu jak się bankowi
    > wisi grosz, to zaraz są monity po 15 zeta, odsetki karte itp ... czemu

    no wlasnie.. marzenia...

    mk

  • 13. Data: 2004-04-18 20:40:51
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mk" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

    > no wlasnie.. marzenia...
    >
    > mk
    >
    >po pierwsze 10 a nie 15
    po drugie nalezy zlozyc reklamacje bezposrednio do ckc i kopie do oddzialu
    banku, w ktorym jest rachunek z prosba o monitorowanie sprawy
    po trzecie wszystkim zdarzaja sie bledy,a wieszanie psow na calym banku
    dlatego, ze zdarzyl sie blad to chyba przesada
    spotkalem sie z wieloma bledami w innych instytucjach i firmach, nie tylko
    ludzie w bankach sie myla

  • 14. Data: 2004-04-19 09:46:58
    Od: "mk" <n...@b...pl>

> [...]
    > dlatego, ze zdarzyl sie blad to chyba przesada
    > spotkalem sie z wieloma bledami w innych instytucjach i firmach, nie tylko

    najsmieszniejsze jest to ze jak sie dzwoni do CKC - to CKC zwala wine na
    bank, a jak sie dzwoni do Banku to zwala wine na CKC.. kosmos..

    a pozatym napisalam wczesniej ze bylam do tej pory zadowolonym klientem
    banku i nie mialam problemow.
    natomiast tym razem przy JEDNEJ operacji - az dwa razy sie pomylili (pomylka
    w sumie trwajaca juz 4 miesiac.. i nie wiadomo kiedy sie to w koncu
    skonczy)??!!!!
    dziwne..
    tymbardziej operuja moja smieszna kwota 32 zeta juz w tym momencie 4
    miesiace..
    pytanie - ile takich klientow jeszcze (setki... tysiecy.. x 32 zeta... hmm
    robi sie juz calkiem spora sumka..) "obrabiaja" w taki sposob... ? i jak
    myslisz? czy bank na tym nie zarabia??

  • 15. Data: 2004-04-19 14:41:01
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "mk" napisała w wiadomości m.in.:

    > operuja moja smieszna kwota 32 zeta juz w tym momencie 4
    > miesiace..

    Moją kwotą (40 złotych) operowali 102 dni. Cyrk na kółkach!!!
    Po przebojach z Żubrobankiem to nawet piwa które kojarzy się z żubrem nie
    mogę pić ;)

  • 16. Data: 2004-04-20 19:01:51
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > robi sie juz calkiem spora sumka..) "obrabiaja" w taki sposob... ? i jak

    otoz ckc od jakiegos czasu obciaza klienow roczna oplata za karte w jednym
    miesiacu, a nie jak kiedys bylo w miesiacu w ktorym uplywa miesiac waznosci
    karty. Bardzo mozliwe, ze jeszcze oplata nie byla pobrana, a pracownik banku
    zwrocil ci czesc oplaty, choc ona nie byla pobrana i stad moze wynikac
    pozniejsza korekta. Sprawdz to prosze a moze sprawa sie wyjasni.

  • 17. Data: 2004-04-21 09:08:31
    Od: "mk" <n...@b...pl>

> [...]
    > zwrocil ci czesc oplaty, choc ona nie byla pobrana i stad moze wynikac
    > pozniejsza korekta. Sprawdz to prosze a moze sprawa sie wyjasni.

    oplata za karte zostala mi pobrana w lipcu 2003r.
    ale spox- juz oddali kase.
    bez komentarza.
    ale z banku sie wynosze.. tylko jeszcze nie wiem do ktorego?

    pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomoc.
    mk

  • 18. Data: 2004-04-21 13:15:39
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    mk napisała:
    > oplata za karte zostala mi pobrana w lipcu 2003r.
    > ale spox- juz oddali kase.
    > bez komentarza.
    > ale z banku sie wynosze.. tylko jeszcze nie wiem do ktorego?

    Może do Deutsche Bank PBC Polska? Ich oferta jest całkiem ciekawa -
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=konto_o
    sobiste

    K.

  • 19. Data: 2004-04-21 13:27:24
    Od: "mk" <n...@b...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > Może do Deutsche Bank PBC Polska? Ich oferta jest całkiem ciekawa -
    > http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=konto_o
    sobiste

    thx.. :-) przemysle..
    musze wziac pod uwage kilka rzeczy... miedzy innymi to cobym miala blisko
    bankomat.. bo nie ukrywam ze to dosc istotna dla mnie sprawa.

    mk