    From: "mk" <n...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Pekao S.A.] historyjka [dlugie]
    Date: Sat, 17 Apr 2004 17:45:12 +0200

    > gupi
    > korzystalam.
    >
    > Sam pomysł głupi wcale nie jest. Głupie było jego wykonanie.

    --- nie zgodze sie z tym--- zrobilam wszystko co bylo trzeba. - wyjasnienia
    dalej...

> [...]
    > szufladzie, dała Ci kartę i życzyła udanych zakupów? Czy może najpierw
    > wyciągnęła płachtę papieru i kazała _pisemnie_potwierdzić_ odbiór karty?
    > Podpisywałaś dokument? To dlaczego oddałaś kartę "na gębę"? Gruby błąd!
    > Skoro umowa zawierana jest pisemnie, to tylko i wyłącznie pisemnie
    > powinna być rozwiązana. Nie wolno "na gębę" oddawać swoich pieniędzy.
    > Równie dobrze mogłabyś wyciągnąć w dniu wypłaty zawartość portfela i
    > rozdawać na ulicy. Akurat w tym momencie banki udowadniają, że nie
    > wszystkie chcą być instytucjami zaufania publicznego.

    -- napisalam ze ZLOZYLAM WNIOSEK - wniosek byl pisemny- a oprocz tego
    kobieta zapisala w notatniku ---

    > zadnych -
    >
    > Akurat jeśli chodzi o ten bank - czysty przypadek.

    --byc moze - ja sie nie znam.. ---

    > chcialam
    >
    > Kolejny błąd. Skoro popełniłaś już jeden, oddając kartę bez
    > pisemnego potwierdzenia, to kiedy nie było zwrotu części prowizji w
    > regulaminowym czasie, należało _bezwzględnie_ złożyć _pisemną_
    > reklamację.

    --- tu masz racje -- ale -- reklamacje zlozyl za mnie bank - do Centrum Kart
    i Czekow -- na ktora dostalam odpowiedz ze zostala rozpatrzona pozytywnie..

    > nawet
    >
    > Tej pani powinno być wstyd, że do tego stopnia nie zna firmy, w
    > której pracuje.

    --- to starsza kobieta - mi sie wydaje ze ona doskonale wiedziala ---

    > strony
    >
    > Pierwsze i podstawowe, co powinna była zrobić, żeby bank stał w
    > dobrym świetle, to wydać pisemne potwierdzenie zwrotu przez Ciebie
    > karty, z datą, a nawet godziną tej czynności.

    --- nie musze miec potwierdzenia - bo jak dzwonie do CKC to twierdza ze
    karta zostala zlozona do zamkniecia 29 stycznia. --
    wiec jakgdyby wszystko sie zgadza..

    . przelewajac mi pieniadze 1 kwietnia zrobilo sobie prima
> [...]
    > bardzo nieszczęśliwym obrocie sytuacji, ale jednak) ktoś jeszcze może Ci
    > namieszać na konto tej niby-zwróconej karty.
    > Chyba, że chcesz się szarpać - wtedy pisemna reklamacja z dokładnym,
    > stanowczym opisem sytuacji i żądaniem natychmiastowej realizacji
    > złożonej ustnie dyspozycji (ze skutkiem na dzień jej złożenia) oraz
    > wyjaśnienim powodów niezrealizowania jej do tej pory. I nie zapomnij:
    > reklamację składa się wyłącznie _PISEMNIE_ - albo listem poleconym (w
    > Twojej sytuacji najlepiej ZPO), albo w banku za potwierdzeniem na kopii

    --- jak cos to naprawde zapomne o tych 32,50....
    bo jak na razie to pewno wiecej wydam na telefony , wizyty, telefony, a
    jeszcze jakby doszly do tego listy.. to juz w ogole..

    > konta
    >
    > Ta karta pewnie jest. To tylko Ty masz nadzieję, że jeje nie ma. Nie
    > masz dowodu na to, że złożyłaś dyspozycję, nikt jej należycie nie
    > wykonał (sama napisałaś, że dysponentka po prosty w jakimś kajeciku co
    > zapisała - jak widać gówno to był wart zapisek), a skoro z karty nie
    > zrezygnowałaś, to dlaczego ktoś miałby Ci darować prowizję?

    mam dowod na to ze jej nie ma. - to mowia mi w kazdym oddziale Pekao S.A.

    > Sorry za sarkazm - a było czytać grupę. Choćby po miesiącu od
    > oddania karty na przechowanie do banku. W ciągu tego półtora miesiąca
    > zorientowałabyś się, z jakim bankiem masz do czynienia i co robić, żeby
    > całkiem nie przechalpać sytuacji.

    czytam grupe juz od dawna.. a konto w pekao sa mam juz od 1997r. nigdy nie
    mialam z nimi problemow az do teraz, wiec wszystkie uwagi dot. tego banku
    uwazalam za .... -- niewiarygodne-- lub niedotyczace mnie.. -- niestety...

    dziekuje tak czy siak za porady.. :-)