  • Data: 2004-04-17 18:43:20
    Temat: Re: [Pekao S.A.] historyjka [dlugie]
    Od: "mk" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to przepraszam, musiałem przegapić. W takim razie pisz skargę na
    > niewykonanie dyspozycji i narażenie Cię na niewygody finansowe, bo zwrot
    > prowizji miałaś wkalkulowany w swoje ruchy finansowe, a tymczasem brak
    > zwrotu prowizji naraził Cię na niepotrzebne, niespodziewane zabiegi,
    > które musiałaś wykonać, żeby wypełnić wszystkie swoje zobowiązania w
    > terminie. Do tego dołącz ksero Twojej kopii rezygnacji z karty.

    -- w poniedzialek spodziewam sie telefonu z banku - jak nic nie powiedza
    madrego - zrobie tak jak sugerujesz..

    > A piszesz poniżej, że jesteś klientką banku od 97 r. i regularnie
    > czytasz pbb.

    ---- i od 97 roku nigdy nie mialam z bankiem problemu!!! --- a co do
    czytania - to tak jak pisalam - uwazalam ze problemy mnie nie dotycza..

> [...]
    > Niech sobie ich wewnętrzne reklamacje fruwają jak stado wróbli w parku
    > miejskim - Ty masz prawo liczyć na skuteczność wykonania Twoich
    > dyspozycji. Nie wykonane - Twoja reklamacja, zamiast mydlenia oczu.
    > Skoro czytasz grupę od dawna, to powinnaś wiedzieć (choć być może pisało
    > się tutaj o tym rzeczywiście baaaardzo dawno temu), że w Pekao SA zawsze
    > były problemy na linii oddziały-CKC. CKC zawsze miało nieaktualną bazę
    > klientów i bujało w obłokach. Wiele osób skarzyło się na przysyłane po
    > kilku latach od zamknięcia rachunku wznowione Maestro. Nie natknęłaś się

    --- czytam grupe od kilku miesiecy - i musze przyznac ze nie wpadly mi w oko
    takie informacje., zreszta juz mam nauczke i chyba sie wyniose z banku.

    > I o to chodzi - Ty też jesteś starą klientką, więc jeśli ona -
    > wiedząc, na czym polega błąd - wciskała Ci kit o swoim zaskoczeniu
    > niespodziewanie nienormalną sytuacją, to nie powinnaś traktować jej
    > poważnie ani czuć się zobowiązana do uprzejmości za jej współczucie i
    > chęć nieszablonowego postępowania.

    ---nie bylam uprzejma - w takich sytuacjach nigdy nie jestem - tyle ze tak
    czy siak nic to nie zmienia.

    > ze
    >
    > Tylko Ci się wydaje, że nie musisz mieć potwierdzenia. Zresztą
    > spójrz jeszcze raz na całą sytuację. Ja na Twoim miejscu, mając pisemną
    > rezygnację z karty z potwierdzeniem jej złożenia albo poszedłbym
    > bezpośrednio do naczelnika stosownego wydziału, albo napisał skargę jak
    > wyżej, załączając kopię złożonej rezygnacji, całość wysyłając do
    > centrali. I w żadnym wypadku do CKC - oni mnie nie interesują, nie wiąże
    > mnie z nimi żadna umowa.

    --- tylko wierz mi - to i tak nic nie da, nikt nie poczuje sie winny tego co
    sie stalo i nikt nie poniesie konsekwencji.. :-( niestety.

    > Tylko w lipcu daj znać, czy przyszła wznowiona Visa i pojawiło się
    > obciążenie konta prowizją :-)

    --- obiecuje... --- dam znac na pewno..

> [...]
    > (kredyt, limit kredytowy, karty debetowe, kredytowe, zlecenia stałe,
    > polecenie zapłaty itp.)? Może za mało było tych produktów, żeby można
    > było - mimo usilnych starań - dać znać klientowi, że pomyłki to
    > specjalność tego banku? Nie ma takiego banku, w którym nie ma wpadek.
    > Dobry bank można poznać po tym, ile jest tych wpadek, czy przez lata
    > powtarzają się w kółko te same, jak bank realizuje reklamacje klientów,
    > czy klient ma rację, jeśli rzeczywiście ma rację. Na kilka "papierków
    > lakmusowych" już znasz odpowiedź. O innych można poczytać na tej grupie.

    -- masz racje, nie korzystalam z wielu produktow banku.. wplywaly pieniadze,
    wybieralam kase, mialam 2 karty (visa i mastercard - chyba debetowe)
    pozatym nic. i nie bylo problemow..

    > W każdym razie ja na Twoim miejscu do sierpnia nie spałbym
    > spokojnie, mając nadzieję, że nie ubywa mi z konta kolejnych
    > kilkadziesiąt złotych.

    tego sie juz zaczelam bac. bo tak naprawde, prawdopodobnie gdyby nie to , ze
    obecnie korzystam z pekao24 nigdy bym nie zauwazyla znikniecia tych 32,50...

    > Od 1998 r. jestem klientem bankowości internetowej. Ile to będzie?
    > Niech policzę... 14 kwietnia minęło 5,5 roku. I wiesz co Ci powiem?
    > Załóż sobie konto w takim banku, w którym _JAK_NAJMNIEJ_ będziesz
    > musiała mieć do czynienia z człowiekiem i jak najmniej od człowieka i
    > jego ułomności lub widzimisię będzie zależało, a jak najwięcej zrobi
    > maszyna.
    > Będziesz spać spokojniej :-)

    mialam nadzieje ze jak otworzyli pekao24 - bedzie lepiej... mniej wizyt i
    telefonow do banku.. hmmm... - blad..- mam teraz wiecej obaw...
    a tak na marginesie - w jakim banku masz konto? moze sie przeniose?

    pozdr
    mk