  • 1. Data: 2002-07-04 07:09:08
    Temat: Pekao - 2 wpadka
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_020704/pieniadze_
    a_7.html

    Ostatnio na liscie bylo sporo postow ze wysylaja Maestro do zlikwidowanych
    rachunkow. Moze by te osoby sprawdzily czy one faktycznie sa aktywne ;-)

    --
    JaKi
    ________________

  • 2. Data: 2002-07-04 07:21:31
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > rachunkow. Moze by te osoby sprawdzily czy one faktycznie sa aktywne ;-)

    Troche OT, ale ... moja zona w tym roku dostala nowa karte Maestro, nie byloby w
    tym
    nic dziwnego, gdyby nie to, ze karta byla wznowiona na 6 miesiecy!!!! przed
    uplywem
    terminu, choc moze to nie jest nic bardzo szczegolnego.
    Najwazniejsze natomiast bylo to, ze bylo na jej panienskie nazwisko, ktore
    zmienila 4 lata temu :-)), oczywiscie zmieniajac te dane w banku Pekao SA
    rowniez.

    Pozdrawiam Dracor.

  • 3. Data: 2002-07-04 12:11:41
    Od: "CieniasTheKing" <c...@o...pl>

    heheheh ... ja od trzech lat zmieniam adres zameldowania w pekao sa,
    korespondencyjny jest oki .. ale zameldowanie zglaszalem z 5-7 razy ... caly
    czas przychodzi ze starym mimo ze mam potwierdzenia przyjecia

    dostaje informacje wzywajaca mnie po odbior nowej karty .. ide a karty
    zadnej nie ma

    cyrk ... ale juz niedlugo zmieniam

  • 4. Data: 2002-07-04 12:23:15
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik CieniasTheKing <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag1e3k$2vu8$...@n...ipartners.pl...
    > heheheh ... ja od trzech lat zmieniam adres zameldowania w pekao sa,
    > korespondencyjny jest oki .. ale zameldowanie zglaszalem z 5-7 razy ... caly
    > czas przychodzi ze starym mimo ze mam potwierdzenia przyjecia

    Do GIODO ich - administrator danych osobowych ma obowiązek
    ich uaktualniania zgodnie z tym, co poda osoba, której dane
    dotyczą.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 5. Data: 2002-07-04 12:33:18
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Dracor" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ktore
    > zmienila 4 lata temu :-)), oczywiscie zmieniajac te dane w banku Pekao SA

    Swego czasu Pekao zdaje się odtwarzało dane z backup-u i jak widać do tej
    pory się z tego wygrzebują.
    Pekao rzeczywiście ma to do siebie, że myli się nieprzeciętnie często, ale
    zawsze jak cos trzeba było odkręcić to nie było z tym kłopotów. Miło i
    sympatycznie rozmawiało się z paniami po drugiej stronie.

    kk

  • 6. Data: 2002-07-04 12:33:57
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Do GIODO ich - administrator danych osobowych ma obowiązek
    > ich uaktualniania zgodnie z tym, co poda osoba, której dane

    Eeee tam, ty byś od razu strzelał.
    kk

  • 7. Data: 2002-07-04 12:49:22
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik KK <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag1fi1$l95$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > dyskusyjnych napisał:ag1e3k$2vu8$...@n...ipartners.pl...
    > caly

    > Eeee tam, ty byś od razu strzelał.

    Następnym razem pomylą adres korespondencyjny i wyślą komuś
    moją kartę... A widać, czym to się może kończyć.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 8. Data: 2002-07-04 12:50:56
    Od: "Goldoni" <g...@w...pl>

> [...]
    ktore
    > zmienila 4 lata temu :-)), oczywiscie zmieniajac te dane w banku Pekao SA

    Na moj adres przyslano ostanio karte bankomatowa dla poprzedniej
    wlascicielki mieszkania, ktora nie mieszka juz od ..... - 2 lat !!!:) pod
    tym adresem. Przesylka z Banku BPH.

    Goldoni

  • 9. Data: 2002-07-04 12:55:33
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

> [...]
    >
    > Następnym razem pomylą adres korespondencyjny i wyślą komuś
    > moją kartę... A widać, czym to się może kończyć.

    Tak właśnie wysłali moją.
    Właściciel wziął i odniósł do Banku.

    kk

  • 10. Data: 2002-07-04 12:56:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "CieniasTheKing" <c...@o...pl> writes:

> [...]
    > korespondencyjny jest oki .. ale zameldowanie zglaszalem z 5-7 razy
    > ... caly czas przychodzi ze starym mimo ze mam potwierdzenia

    Bo u nich trzeba osobno zmieniac adres do konta i adres do karty.

    MJ