  • 1. Data: 2002-07-03 22:47:50
    Temat: [LukasBank] - aktualności z WWW
    Od: <p...@p...onet.pl>

    1.Wyżej niż w bankach wirtualnych

    Po ostatnich zmianach oprocentowania LUKAS Bank oferuje najwyższe na rynku
    oprocentowanie konta osobistego. Na LUKAS e-Koncie PRO oprocentowanie środków
    wynosi 7% (nominalnie) w skali roku, to jest więcej niż oferują banki wirtualne
    (eKonto w mBanku = 6,75%, Inteligo = 6,50%) i dużo więcej niż w tradycyjnych
    bankach (BZWBK = 1,5-4,0%, ING BSK = 2,0%, Pekao SA = 1,5-4,0%).
    LUKAS Bank jest nowoczesnym bankiem, który łączy najlepsze cechy banków
    wirtualnych (wysokie oprocentowanie, niskie opłaty) z bogatą ofertą produktów,
    siecią nowoczesnych oddziałów i wysoką jakością obsługi. Tym samym LUKAS Bank
    przełamał mit o najwyższym oprocentowaniu w bankach wirtualnych.

    2.Najlepsza oferta internetowa

    "Komputer Świat" przeprowadził testy wszystkich banków oferujących dostęp do
    konta przez internet. Zwycięzcą rankingu, a tym samym liderem e-bankowości w
    Polsce został LUKAS Bank!
    W wielu kategoriach - takich jak bezpieczeństwo, koszty korzystania z usług
    finansowych, jakość oferty, czy komfort korzystania z rachunku - nasza oferta
    została oceniona najwyżej.
    To już kolejne zwycięstwo LUKAS Banku w rankingu e-Banków. Wcześniej zajęlismy
    pierwsze miejsca w rankingach portali Expander.pl, Bankier.pl oraz w "Twoim
    Pieniądzu".

    Źródło: www.lukasbank.pl

  • 2. Data: 2002-07-03 22:54:05
    Temat: Re: [LukasBank] - aktualności z WWW
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    obsługi. Tym samym LUKAS Bank
    > przełamał mit o najwyższym oprocentowaniu w bankach wirtualnych.

    Eeee.
    1) Wyzej ma VWBank - czyli mijaja sie z prawda
    2) Sa _przed_ obnizka, ktora zaliczyly juz wszystkie banki internetowe,
    zobaczymy za jakis krotki czas...

  • 3. Data: 2002-07-04 03:37:39
    Od: "bogdan" <w...@p...onet.pl>

    LG również ma wyższe
    oprocentowanie od Lukas .
    Widać bank nie musi
    mówić prawdy .

  • 4. Data: 2002-07-04 07:46:46
    Od: p1w <w...@w...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > (eKonto w mBanku = 6,75%, Inteligo = 6,50%) i dużo więcej niż w tradycyjnych

    Ale Lukas ma kapitalizację odsetek na koncie co trzy miesiące, a mBank co miesiąc.

  • 5. Data: 2002-07-04 08:08:16
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "bogdan" <
    > LG również ma wyższe
    > oprocentowanie od Lukas .
    > Widać bank nie musi
    > mówić prawdy .

    skarbonka w e-Integrum ma 8% czyli wiecej niz 7% w Lukasie
    a przeciez nie jest to zadna lokata tylko biezacy rachunek
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-07-04 08:28:16
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On 4 Jul 2002 00:47:50 +0200, <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >wynosi 7% (nominalnie) w skali roku, to jest więcej niż oferują banki wirtualne
    >(eKonto w mBanku = 6,75%, Inteligo = 6,50%)

    Tylko że pozostałe mają kapitalizację miesięczną, a Lukas kwartalną.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:n...@4...com..
    .

    > Tylko że pozostałe mają kapitalizację miesięczną, a Lukas kwartalną.

    Efektywnie: 7% z kwartalną -> ~7,1859%, 6,75% z miesięczną -> ~6,9628%
    Miesięczna musiałaby być ~6,96%.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 8. Data: 2002-07-04 10:33:49
    Temat: Re: [LukasBank] - aktualno?ci z WWW
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

> [...]

    >wynosi 7% (nominalnie) w skali roku, to jest więcej niż oferują banki wirtualne
    >(eKonto w mBanku = 6,75%, Inteligo = 6,50%)

    Formalne traktowanie definicji konta osobistego.

    mBank oferuje 2 rodzaje rachunków
    pomiedzy którymi można przelewać
    o każdej porze dnia i nocy.

    eMax jest oprocentowany wyżej niż e-Konto PRO.
    Ponadto porównanie kota za któe płaci się 7 PLN na miesiąc.
    (lub lokata 5k PLN)
    Czyli np. 1500 zł przez cały rok nie procentuje.
    (by zarobić na opłatę.

    By zarobić na 0,25 % różnicy w oprocentowaniu
    trzeba mieć w Lukasie zablokowane od 5k PLN
    (a to już rynek nieco innych klientów).

    > Tym samym LUKAS Bank przełamał mit o najwyższym oprocentowaniu w bankach
    wirtualnych.

    Raczej zaczyna podążać szlakiem wytyczonym przez inteligo :-((
    To nie był mit.
    Dla mnie jak na razie Lukas jest wirtualny :-))

    >2.Najlepsza oferta internetowa

    Jak dla kogo.
    (moje potrzeby ustalają ją na 2-3 miejscu).

    >To już kolejne zwycięstwo LUKAS Banku w rankingu e-Banków. Wcześniej zajęlismy
    >pierwsze miejsca w rankingach portali Expander.pl, Bankier.pl oraz w "Twoim
    >Pieniądzu".

    Nie znam wielkości depozytów na e-kontach w Lukasie.
    (mBank co jakiś czas ogłasza).

    Sukces jest sumą sald.

    BAH

  • 9. Data: 2002-07-08 09:56:56
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    AMRA wrote:

    > obs?ugi. Tym samym LUKAS Bank
    >
    > Eeee.
    > 1) Wyzej ma VWBank - czyli mijaja sie z prawda

    Ale VW to takie pol konta i w dodatku za 36 zl na rok ;) - oplata za token
    i brak karty, placowek etc....

  • 10. Data: 2002-07-08 17:12:07
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Doliczając "belkę" (może juz "kołodkę") oprocentowanie jeszcze spada
    mBank 5,54% efektywne
    Lukas Bank 5,72% efektywne.
    Przy średnim saldzie 5000 zł rocznie zarobimy 277 zł w mBanku natomiast w Lukas
    Banku 286 zł w ciągu roku. Różnica całe 9 złoty ciułane przez cały roczek. A
    teraz proponuje policzyć dla bardziej standardowych sald na rachunku. i gdzie
    mamy więcej za darmo usług a nie % na rachunku.
    Pozdrawiam
    Jarek