eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao - 2 wpadka › Re: Pekao - 2 wpadka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!lublin.
    pl!uw.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.p
    l!news.man.poznan.pl!poznan.rmf.pl!warszawa.rmf.pl!news.polbox.pl!not-for-mail
    From: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao - 2 wpadka
    Date: Fri, 5 Jul 2002 10:06:45 +0200
    Organization: Polbox On-Line Service Sp. z o.o.
    Lines: 24
    Message-ID: <ag3k7h$gpe$1@news.polbox.pl>
    References: <ag0s9a$8nk$1@news.onet.pl> <ag1e3k$2vu8$1@news2.ipartners.pl>
    <ag1euc$cs0$1@news.polbox.pl> <ag1fi1$l95$1@absinth.dialog.net.pl>
    <ag1gde$e8v$1@news.polbox.pl> <ag1gqh$muu$1@absinth.dialog.net.pl>
    <ag1ha7$f8m$1@news.polbox.pl> <ag1j9v$ujn$1@absinth.dialog.net.pl>
    <ag1kct$i66$1@news.polbox.pl> <ag1td3$hvn$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: mks-30.mks.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.polbox.pl 1025856561 17198 195.117.79.30 (5 Jul 2002 08:09:21 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Jul 2002 08:09:21 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:191692
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik KK <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag1td3$hvn$...@a...dialog.net.pl...
    [...]
    > Ja staram się załatwiać sprawy polubownie. i naprawdę to funkcjonuje.
    > W wielu przypadkach wystarczy telefon, miłe słowo na początek i konkretne
    > wyjasnienie sprawy co się chce.
    > Jak się zaczyna od wrzasków, to później naprawdę trudno coś załatwiać.

    Zgadzam się. Też uważam, że lepiej zacząć po dobroci - po prostu
    poinformować: "Robicie Państwo błąd - proszę to poprawić. Czy mogę
    spodziewać się, że następna wysyłka dojdzie poprawnie? Tak? Dziękuję."
    Ale jeśli znowu się pomylą, to co?
    Właśnie czekam na rachunek z Telekomunikacji - sytuacja zbliżona:
    podpisując umowę wpisałem jeszcze stary adres zameldowania, ale
    korespondencyjny - nowy. Przed podpisaniem umowy (która przyszła ładnie
    na adres korespondencyjny) przez "górę" TPSA wygenerowano pierwszą
    fakturę i wysłano na stary adres... Poszedłem i wyjaśniłem wszystko
    z uśmiechem (pomimo, że to godzina mojego czasu). Zapewniono, że
    następna faktura dojdzie dobrze. Ale jeśli nie dojdzie - nie będę robił
    awantury, tylko wystosuję odpowiednie pismo...

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1