    From: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO SA - moje pierwsze mile wrazenie
    Date: Sun, 29 Sep 2002 21:26:55 +0200

    Użytkownik "Arti" <a...@p...pl> napisał
    > ale dajace cien nadzieji ze ten bank odzyska dobre imie i moze....moze
    > odzyska kiedys utraconych klientow.
    Moja babcia mawiala: czekaj tatka latka... To wszystko o czym napisales, ze
    byc moze kiedys pekaosa wprowadzi ja juz mam dzis, po prostu od reki -
    doradce, karte jaka chce, fachowa obsluge, pelna informacje, a
    najwazniejsze - dowody, ze bank liczy sie ze mna i dba o moje pieniadze.
    Czyz nie jest milo uslyszec od kasjera - alez prosze pana, przeciez my
    zyjemy dzieki pieniadzom naszych klientow!.. Niby to takie oczywiste, ale
    wciaz nie dla wszystkich a w pekaosa niestety, nadal krazy duch czasow
    gierkowskich, gdy nie bylo zadnego wyboru, czlowiek musial godzinami stac w
    kolejkach zeby zalozyc konto, bo inaczej o wyjezdzie na Zachod raczej nie
    moglo byc mowy.
    A po za tym sa sprawy, ktorych sie nie zapomina. Np. sprawa mojej
    znajomej, ktora kilka miesiecy temu obrabowali i na jej karty nakupowali
    sobie roznosci bodaj za 2 tys. PLN nim zdazyla karty zastrzec.Pekaosa do
    ktorego sie zwrocila najpierw z pol roku
    dostojnie milczal, a kiedy wreszcie napisala do pani prezes Wisniewskiej
    dostala
    odpowiedz zdecydowanie odmowna, a przy tym w tresci odpowiedzi w ogole
    pomylono karty, co juz chyba najdobitniej swiadczy jak wnikliwie rozpatruje
    sie sprawy klientow, ktorzy znajda sie w klopocie.
    Dodam, ze chciala zwrotu bodaj cos okolo 700 PLN. Wiem, ze miala w pekaosa
    konto jeszcze od czasow gierkowskich, a ostatnio trzymala tam tyle
    pieniedzy, ze miesieczne odsteki (mimo niskiego oprocentowania!) wynosily
    chyba wiecej niz 700 PLN. Czy godzi sie taka klientke tak potraktowac? Czy
    taka klientka kiedykolwiek wroci do pekaosa? - ze zapytam retorycznie.
    Ja nie mialem az tak drastycznych doswiadczen, ale inne, ktore uznalem za
    wystarczajace do "wypisania" sie z tego banku mozliwie najszybciej i
    bezpowrotnie.
    Naprawde, to wielkie szczescie, ze nie musimy byc zdani tylko na laske i
    nielaske jednego banku. A skoro pekaosa tego nie pojmuje no to szczesc Boze,
    niech sie sam o siebie martwi.
    --

    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl