  • Data: 2017-03-10 22:52:05
    Temat: Re: PayPal, mTransfer i darmowa kasa z KK?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 marca 2017 23:41:45 UTC+1 użytkownik kashmiri napisał:
    > Witam Grupę po paru latach nieobecności.
    >
    > Zalogowałem się dzisiaj do PayPala i widzę, że jest możliwość doładowania konta
    przelewem błyskawicznym. Sprawdzam mTransfer z KK - działa. Oczywiście załadowane
    środki można też wycofać na rachunek bieżący w prawdziwym banku.

    > Czy to oznacza, że w ten sposób da się zamieniać środki z KK na żywą gotówkę -
    bezkosztowo?

    O jakich kwotach mówisz?
    Bo jeśli dobrze Ciebie zrozumiałem to musze wykonać kilka operacji- zasilić z mbanku
    paypala, z paypala przelac na konto osobiste. Ze dwa dni to potrwa.
    Czas + kombinacje= nie warto(wg mnie). Zabawa dla hobbystów
    5000 tak przerzucisz(o ile się uda) to zysk jaki z tego? Na hot doga w żabce starczy?