  • 1. Data: 2005-07-31 19:08:57
    Temat: PayPal i Visa Electron z WBK
    Od: "PolandMET.com" <k...@a...net.pl>

    Witam
    Dodaje swojego Electrona i PayPal go nie chce

    This credit card has been denied by the bank that issued your credit card.
    For details on why your card was denied, please contact your credit card
    issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a
    different credit card.

    Chcialem sprawdzic, bo przeczytalem ze ludzie np. karty z MBanku wpisuja i
    PayPal akceptuje jako weryfikacje konta
    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 2. Data: 2005-07-31 19:14:45
    Temat: Re: PayPal i Visa Electron z WBK
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Dodaje swojego Electrona i PayPal go nie chce

    Bo jest z BZWBK, /nie jest przewidziana do obsługi w internecie/. Jeżeli
    masz spróbuj dodaj jaką wypukłą

    pozd
    Adam

  • 3. Data: 2005-07-31 19:26:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2005 21:08:57 +0200, "PolandMET.com" <k...@a...net.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >different credit card.
    >
    >Chcialem sprawdzic, bo przeczytalem ze ludzie np. karty z MBanku wpisuja i

    A doczytałeś, *jakie* karty oni tam wpisują?

  • 4. Data: 2005-07-31 19:38:33
    Od: "PolandMET.com" <k...@a...net.pl>

    > A doczytałeś, *jakie* karty oni tam wpisują?

    a z mBanku moge ?
    Wiem, mam Vise Classic z PKO SA ale tam nie mam dostepu przez net i np.
    zrobilem weryfikacje ale na glupi numer czekam miesiac az mi wydruk
    przyjdzie i dopiero wtedy dokoncze weryfijkacje

    A moglbym dodac konto w banku z DE ? Bo mam, ale w PayPalu jest na sztywno
    ustawione ze bank ma byc z USA

    i jak to jest z tym przyjmowaniem kasy ?
    Jak zwerfikuje konto to beda mi mogli np. placic z eBaya ale nie bede tej
    kasy mogl z Paypala slac na konto tylko zostanie ona w PayPalu ? (co jest
    bardzo niebezpieczne w wykonaniu PayPala :)